تدبیر نخبگان دانشگاهی و استادان بسیجی یک حرکت ویژه با راهبرد عملی جهاد تبیین است

اصفهان اساتید
مسئول بسیج اساتید استان اصفهان

تدبیر نخبگان دانشگاهی و استادان بسیجی یک حرکت ویژه با راهبرد عملی جهاد تبیین است

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در آیین معارفه و تکریم مسئول بسیج اساتید دانشگاه اصفهان گفت: در این برهه از زمان تدبیر نخبگان دانشگاهی و استادان بسیجی یک حرکت ویژه و اصلی است که راهبرد عملی آن جهاد تبیین است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان  اظهار داشت: در این برهه از زمان، دشمن در صدد جنگ ترکیبی است و هدف اصلی آن محیط‌های آموزشی کشور اعم از دانشگاه‌ها و مدارس است زیرا دشمن می‌داند که ظرفیت‌های قوی شدن ما از طریق این دو مجرا است.

وی در ادامه ضمن تأکید بر چهار وظیفه‌ی مهم استادان دانشگاهی تصریح کرد: کمک به حکمرانی کشور، استفاده از ظرفیت‌های علمی در کارهای زمین مانده کشور، تحول در علوم انسانی به خصوص در حوزه ساختارها و در نهایت جهاد تبیین از وظایف مهم و ضروری استادان دانشگاه است. 

باقری تصریح نمود: در این برهه از زمان تدبیر نخبگان دانشگاهی و استادان بسیجی یک حرکت ویژه و اصلی است که راهبرد عملی آن جهاد تبیین است.

وی ضمن معرفی دکتر نصر به عنوان رییس بسیج اساتید دانشگاه اصفهان از زحمات دکتر جعفری تقدیر و تشکر کرد.

 

1

حسین هرسیج رئیس دانشگاه  نیز در این مراسم ضمن معرفی دکتر احمدرضا نصر به عنوان سرپرست بسیج استادان دانشگاه، از زحمات دکتر جعفری تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه در ادامه خواستار گسترش برنامه ریزی‌های برون سازمانی و درون سازمانی بسیج استادان شد و تاکید کرد برنامه ریزی فعالانه و با نشاط می‌تواند نقشی اثرگذار در تحقق اهداف بسیج داشته باشد.

  هرسیج ضمن بیان اهمیت تغذیۀ فکری جوانان تصریح کرد: یکی از وظایف مهم بسیج استادان اجرای رویدادهای پیشرو و مؤثر برای تغذیه فکری دانشجویان جوان است.

وی در ادامه تأکید کرد: محتوای ارائه شده از سوی استادان بسیجی باید از غنای علمی و فرهنگی بالائی برخوردار باشد به نحوی که مخاطب جوان، به نحو شایسته تغذیه فکری شود.

 هرسیج همچنین تربیت نیروهای متعهد و کارآمد در بسیج استادان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: گرچه دکتر نصر رئیس بسیج استادان دانشگاه به عنوان یکی از مدیران برتر دانشگاه محسوب می‌شوند و از حیث وقت‌گذاری و مدیریت بسیج استادان سابقۀ بسیار خوب و قابل قبولی دارند، ولی باید در تربیت مدیران جوان بسیجی نیز اهتمام ویژه داشته باشند.


حجت الاسلام مستاجران مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان نیز ضمن تشکر از زحمات خالصانه دکتر علی اکبر جعفری اظهار داشت: فضای دانشگاه اصفهان یک فضای بسیجی است و شاید کمتر دانشگاهی چنین فضایی را تجربه کرده باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مقبولیت فراگیر، حلم و بردباری از ویژگی‌های منحصر به فرد دکتر نصر می باشد که بسیار شایسته تقدیر است.

حجت الإسلام مستاجران ضمن تاکید بر تربیت نیروهای جوان در مدیریت بسیج استادان تأکید و تصریح نمود: ظرفیت‌های بسیار خوب و قابل قبولی در استادان جوان ما وجود دارد که باید شناسائی و پرورش یابد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مدیریت بسیج  استادان، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویان بر عهده افراد متعهد و توانمندی است که به شایستگی این بخش‌ها را مدیریت می کنند .

وی ضمن تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواستار همکاری همه استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی به منظور دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی در رشد و توسعه کشور شد.

 

2

دکتر نصر  مسئول بسیج استادان دانشگاه اصفهان نیز، ضمن تشکر از زحمات دکتر جعفری، انجام کارهای زمین مانده با اخلاص و بدون چشم داشت را تعریف بسیج دانست و تصریح نمود: انتظار می رود یک فرد بسیجی از نظر علمی نیز سرآمد بوده و همواره مواظب شبیخون فرهنگی  باشد که ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها تبدیل نشود.

وی در ادامه راه اندازی یک کابینهٔ متعهد و فعال متشکل از استادان جوان بسیجی را  به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی بسیج استادان معرفی و تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج کارهایی است که در جهت جهش علمی کشور باشد.

گفتنی است جلسه معارفه دکتر نصر به عنوان رییس بسیج استادان دانشگاه اصفهان و تکریم دکتر جعفری روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲  با حضور هیات رییسه دانشگاه، دکتر محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و جمعی از اعضای شورای بسیج استادان در محل تالار  دکتر رزمجو دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.