درخواست بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان برای مجازات عاملان اهانت به ساحت مقدس قرآن و تنبیه دولت‌های حامی

اصفهان اساتید
بیانیه؛

درخواست بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان برای مجازات عاملان اهانت به ساحت مقدس قرآن و تنبیه دولت‌های حامی

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با صدور بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کردیم را محکوم نموده و از دولتمردان مسلمان و به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور عزیزمان ایران، مجدانه درخواست دارد پیگیر مجازات عاملان این جنایت و تنبیه دولت‌های حامی آن باشند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان  با صدور بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس قرآن کردیم را محکوم نموده و از دولتمردان مسلمان و به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور عزیزمان ایران، مجدانه درخواست  دارد پیگیر مجازات عاملان این جنایت و تنبیه دولت‌های حامی آن باشند.

متن بیانیه بدین شرح است"

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ

 

متاسفانه یک بار دیگر، شرارت‌های سیاسی غرب از زیر ظاهر فریبنده لیبرال دموکراسی شعله‌‌ کشید و به ساحت مقدس قرآن مجید اهانت کرد. با توجه به تایید قرآن بر ادیان آسمانی پیشین، اهانت به قرآن در واقع اهانت به همه ادیان الهی محسوب می‌شود. انسانهای اهل تفکر به اندیشه و اعتقادات سایر انسانها احترام می‌گذارند و قلم، اندیشه و کتاب را با اندیشه، قلم و کتاب، پاسخ می‌دهند، اما انسان‌های جاهل، به اندیشه و اعتقادات دیگران توهین می‌کنند و کتاب و اندیشه را با خشونت و آتش پاسخ می‌دهند. سوئد و برخی دیگر از کشورهای غربی که سابقه تاریکی در استعمار و برده‌داری دارند، اکنون به کانون نفرت‌پراکنی علیه کتاب مقدس بیش از دو میلیارد مسلمان تبدیل شده‌اند.

 

این گونه نفرت‌پراکنی‌های توطئه‌آمیز، تهدیدی جدی برای صلح جهانی و جلوه‌ آشکاری از انحطاط لیبرالیسم غربی به شمار می‌رود. انحطاطی که ریشه در بی‌توجهی به آموزه‌های معنوی در جریان پیشرفت‌های اجتماعی مغرب‌زمین دارد. فقدان آموزه‌های معنوی باعث شده تا پیشرفت‌های خیره‌کننده در عرصه فناوری، به جای صلح و آرامش، به مدرن‌تر شدن جنگ‌ها و وسیع‌‌ترشدن قتل و غارت‌ها منجر شود. مطالعات اندیشمندان مسلمان نشان می‌دهد آموزه‌های عمیق قرآن می‌تواند خلأ معنوی جوامع مدرن را به خوبی پر کند و زمینه خوشبختی، آرامش و امنیت همه بشریت را فراهم آورد. لذا ضمن احترام به همه ادیان الهی، اندیشمندان مغرب‌زمین را دعوت می‌کنیم به مطالعه و ارزیابی قرآن و بهره‌برداری از آن در جهت رفع چالش‌های اجتماعی خود بپردازند.

 

برخلاف توهم توطئه‌گران، حرمت و شوکت قرآن کریم به فضل الهی و همت مجاهدان راه حق، روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد. از دانشگاهیان کشورهای مسلمان درخواست می‌کنیم که بیش از پیش به انتشار آموزه‌های قرآن کریم در سطح جهان بپردازند و همچنین از دولتمردان مسلمان و به ویژه دستگاه دیپلماسی کشور عزیزمان ایران، مجدانه درخواست داریم پیگیر مجازات عاملان این جنایت و تنبیه دولت‌های حامی آن باشند.

 

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّاخَسَارًا

 

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.