بیانیه اعلام حضور و دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان برای راهپیمایی روز قدس

اصفهان اساتید

بیانیه اعلام حضور و دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان برای راهپیمایی روز قدس

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن دعوت همگان به حضور در این رویداد مهم بویژه دانشگاهیان عزیز، بار دیگر بیعت خود با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حضور پر شور اعلام نموده و تاکید می‌نماید تنها راه مقابله با اسرائیل غاصب مقاومت است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس  ضمن دعوت همگان به حضور در این رویداد مهم بویژه دانشگاهیان عزیز، بار دیگر بیعت خود با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را با حضور پر شور اعلام نموده و تاکید می‌نماید تنها راه مقابله با اسرائیل غاصب مقاومت است.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

فلسطین آزاد خواهد شد؛ در این هیچ شبهه‌ای نداشته باشید. فلسطین قطعاً آزاد خواهد شدو به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد؛ در اینها هیچ تردیدی نیست.

(بیانات امام خامنه ای مد ظله العالی در افتتاحیه همایش غزه 8/12/1388)

روز قدس یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و جلوه حقیقی اتحاد دنیای اسلام در حمایت جهانی از مردم مظلوم  فلسطین است که در طی سالهای اولیه تاکنون نفوذ و شیوع بیشتری در سطح جهان یافته است.

اما فلسطین انشالله در سایه لطف‌الهی و البته مقاومت مسلمانان آزاد خواهد شد که این بیان سنت بلا تغییر الهی است که در قرآن مستضعفان را وارثان زمین نامیده است و امامین انقلاب نیز بارها با قاطعیت و قدرت آن را اعلام نموده‌اند.

قومی که به بیان قرآن قسی‌القلب، ظالم و جنایتکار، پیمان‌شکن و نژاد‌پرست هستند و برای رسیدن به اهداف شیطانی خود حاضر به هرنوع جنایت و خیانتی هستند و این در تاریخ ثبت شده است محکوم به فنا و نابودی هستند.

روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که شاهد تقویت محور مقاومت در منطقه و در مقابل ضعف صهیونیست‌ها و تشدید اختلاف در داخل سرزمینهای اشغالی هستیم و امید به فروپاشی این دولت غاصب روشن‌تر از گذشته مقابل چشم جهانیان است.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته و حتی با شکوه‌تر شاهد راهپیمایی‌های گسترده روز قدس در سطح جهان خواهیم بود. در ایران اسلامی نیز که مردم همواره در طی چهل و چهار سال گذشته در این رویداد عظیم شرکت می‌نموده‌‌اند برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به جای خواهد ماند. چرا که اهمیت روز قدس بعنوان یک وظیفه دینی، حمایت از مظلومان و حمایت از محور مقاومت برای ملت ایران کاملا روشن است

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن دعوت همگان به حضور در این رویداد مهم بویژه دانشگاهیان عزیز بار دیگر بیعت خود با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را با این حضور پر شور اعلام نموده و تاکید می‌نماید تنها راه مقابله با اسرائیل غاصب مقاومت است.

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.