دعوت مسئول بسیج اساتید استان اصفهان از اساتید بسیجی و آحاد مردم برایراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اصفهان اساتید

دعوت مسئول بسیج اساتید استان اصفهان از اساتید بسیجی و آحاد مردم برایراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی از اساتید بسیجی و آحاد مردم برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت مسئول بسیج اساتید استان اصفهان از اساتید بسیجی و آحاد مردم  برایراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی از اساتید بسیجی و آحاد مردم  برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 

یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ روزی که ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

تکرار حضور پرشور و آگاهانه این ملت در 43 سال گذشته؛ نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه ‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان ها ایستاده است، هوشیاری و بصیرت ملت در ماه‌های اخیر نیز شکست دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را رقم زده است.

 

 اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دعوت از مردم شریف استان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، اعلام می دارم اساتید و اعضای محترم سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز همگام با مردم عزیز و انقلابی  اصفهان ضمن بیان عشق و ارادت قلبی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امامین انقلاب اسلامی با حضوری پرشور ادای وظیفه خواهیم کرد. انشاالله.

محمد باقری

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.