بازدید استادان دانشگاه اصفهان از تصفیه‌خانه آب اصفهان و بندچم‌آسمان/دیدگاههای اساتید در اختیار مراجع ذیربط قرار می‌گیرد

اصفهان اساتید
به همت کانون بسیج استادان؛

بازدید استادان دانشگاه اصفهان از تصفیه‌خانه آب اصفهان و بندچم‌آسمان/دیدگاههای اساتید در اختیار مراجع ذیربط قرار می‌گیرد

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، با تصریح این که جمعی از استادان دانشگاه اصفهان از تصفیه خانه آب اصفهان و بند چم آسمان بازدید کردند، گفت: بازدید استادان دیدگاههایی راجع به نحوه مدیریت حوزه آبی زاینده رود ایجاد کرد که در فرصتی مناسب در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، با تصریح این که به همت این کانون روز جمعه سوم دیماه جمعی از استادان دانشگاه اصفهان از تاسیسات تصفیه خانه آب اصفهان «باباشیخعلی» و بند چم‌آسمان بازدید کردند، اعلام کرد: بازدید استادان دانشگاه دیدگاههایی راجع به نحوه مدیریت حوزه آبی زاینده رود ایجاد کرد که در فرصتی مناسب در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

احمدرضا نصر اظهار کرد: بنا به دعوت بسیج استادان دانشگاه اصفهان، تعداد ۱۵ نفر از استادان دانشگاه برای بازدید از تصفیه خانه آب اصفهان و بند چم‌آسمان داوطلب شدند.

وی افزود: سفر از ساعت ۸:۱۵ صبح جمعه سوم دیماه از درب شمالی دانشگاه با یک مینی‌بوس آغاز شد و در طول مسیر آقای دهنوی از گروه آموزشی عمران و متخصص تصفیه آب توضیحات مفیدی راجع به فرآیند تصفیه آب و نیز اطلاعاتی در خصوص وضعیت تامین آب شرب اصفهان به همکاران ارائه کردند.

نصر گفت: حوالی ساعت ۹ صبح گروه بازدید کننده وارد محوطه تصفیه خانه آب اصفهان شدند که استادان بازدید از تصفیه خانه را با همراهی آقای مهندس هاشمی مدیر بهره‌برداری تصفیه خانه و مسئول حراست تصفیه‌خانه انجام دادند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان تصریح کرد: بازدید استادان دانشگاه از تصفیه خانه قریب به ۳ ساعت به طول انجامید و در این مدت استادان دانشگاه ضمن بازدید موضعی از تاسیسات تصفیه خانه از توضیحات مدیر بهره‌برداری تصفیه خانه باباشیخعلی راجع به فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی پروسه‌ی تصفیه آب بهره‌مند شدند، همینطور حین بازدید موضعی استادان پرسش هایی مطرح کردند که مدیر بهره‌برداری تصفیه خانه پاسخ‌هایی ارائه داد.

نصر گفت: بازدید از تصفیه خانه حوالی ساعت ۱۲ پایان یافت و همکاران برای بازدید از بندچم‌آسمان که در فاصله ۷ کیلومتری تصفیه خانه باباشیخعلی قرار دارد اقدام کردند.

وی بیان کرد: در محوطه بند چم‌آسمان آقای مهندس ایزدی از کارشناسان سازمان آب، راجع به چگونگی تسهیم آب بین اصفهان و یزد و وضعیت فعلی موجودی آب توضیحاتی ارائه و به سوالات استادان دانشگاه نیز پاسخ داد. بازدید از بند‌چم‌آسمان نیز حوالی ساعت ۱۳ پایان یافت و همکاران راهی دانشگاه اصفهان شدند.

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه اصفهان، با تصریح این که بازدید از این دو موضع تصفیه خانه آب اصفهان «باباشیخعلی» و بند چم‌آسمان درک بهتری برای استادان دانشگاه نسبت به وضعیت آب اصفهان ایجاد کرده است، اعلام کرد: بازدید استادان دانشگاه دیدگاههایی نیز راجع به نحوه مدیریت حوزه آبی زاینده رود با عنایت به نگاه‌های ملی و استانی ایجاد کرد که می‌طلبد در فرصتی مناسب در اختیار مراجع ذیربط قرار گیرد.

1

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.