نهضت استادی بسیج اصفهان انتصاب «حسین حق شناس» به معاونت حمل‌ و نقل شهرداری اصفهان را تبریک گفت

اصفهان اساتید
پیام تبریک؛

نهضت استادی بسیج اصفهان انتصاب «حسین حق شناس» به معاونت حمل‌ و نقل شهرداری اصفهان را تبریک گفت

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی انتصاب «حسین حق شناس» عضو شورای مرکزی بسیج اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان) را به معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تبریک گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی انتصاب شایسته جناب آقای دکتر حسین حق شناس عضو شورای مرکزی بسیج اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان) را به سمت معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تبریک عرض نموده و موفقیت ایشان را در این جایگاه خطیر از خداوند متعال خواستار است.

متن پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر حسین حق شناس

عضو محترم شورای مرکزی بسیج اساتید ابومهدی المهندس

سلام علیکم

خرسندیم از این که رویکرد انتصاب مشاغل مديريتى توسط شهردار محترم به دست افراد لايق، متخصص، متعهد و شايسته چون جنابعالی سپرده شود.

در این جایگاه و با نگاهی به بالادستی‌ترین سند جامعه انسانی و كشورمان که همان كلام خداوند، قرآن عظیم است، در سوره‌های مختلف به اهمیت حمل و نقل اعم از تجهیزات و زیرساخت‌ها و در آیه های متعدد به اهمیت مدیریت و هدایت امور تاكید نموده است، در اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم نیز این عرصه بعنوان یک مهم مورد اشاره و تاکید است.

و اما امروزه در کلان شهر تاریخی اصفهان شاهد بروز پدیده‌ها، مسائل و مشکلات متعددی در زمینه مديریت شهري بویژه از منظر شاخص‌های شهر اسلامی، حفظ منابع تجديد ناپذير و الگوي مصرف آنها و توسعه پايدار و موضوعاتی در ابعاد مختلف هستیم که موضوع حمل و نقل و ترافيک متأثر از بسياري از اين موارد و اثرگذار بر آن‌هاست.

رجاء واثق داریم حضور ارزشمند حضرتعالی و بهره‌گیری از علم، تخصص و تجارب گرانمایه باعث رشد و پویایی خواهد بود، که معاونت حمل و نقل شهری با مدیریت‌ها و بخش‌هاي مختلفش با پیشگامی و ایجاد انگیزشی قوی در افق‌هاي كوتاه مدت و بلندمدت، منطبق بر اهداف و آرمان‌هاي در خور این شهر و مردمانش حرکت کرده و دستاوردها و نتایج ملموسی را شاهد خواهیم بود. انشاالله.

2

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.