عطر افشانی و تجدید میثاق استادان بسیجی کاشان با شهدا/هر شهید چراغی در مسیر حرکت ماست

اصفهان اساتید
با حضور مدیر حوزه علمیه کاشان برگزار شد؛

عطر افشانی و تجدید میثاق استادان بسیجی کاشان با شهدا/هر شهید چراغی در مسیر حرکت ماست

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهرشهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدّس و بیعت با مقام معظم رهبری با حضور جمعی از استادان بسیجی و بسیج فرهنگیان شهرستان کاشان در مزارفیض کاشان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهرشهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدّس و بیعت با مقام معظم رهبری با حضور جمعی از استادان بسیجی و بسیج فرهنگیان شهرستان کاشان امروز جمعه دوم مهرماه در مزارفیض کاشان برگزار شد.  

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان، در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که می‌فرماید اگر کسی در مسیرما جهاد کند ما راههای هدایت را نشان می‌دهیم و به راههای مختلف هدایت می‌کنیم، اظهار کرد: بر این اساس هر شهیدی چراغی است و هر شهیدی نوری است که خداوند در مسیر حرکت ما قرار داده است و هر وقت آسیب می‌بینیم و احساس می‌کنیم یک مقداری کند شدیم در مسیر شهید و شهادت باید برگردیم و از شهدا مدد بخواهیم.

وی ادامه داد: اعتقادم این است که حداقل ماهی یکبار باید برویم کنار شهدا بنشینیم و از آنها مدد بطلبیم که ما را کمک کنند تا بتوانیم در ادامه مسیر زندگی، در مسئولیت و تدریس و هر کاری که برعهده ماست در این انقلاب به ما کمک و به ما الهام کنند.

 مدیر حوزه علمیه کاشان، بیان کرد: این یکی از امتیازات بزرگ انقلاب است. بقول شهید مطهری اسلام و تشییع فقط با خون شهید رشد کرده و تاریخ شیعه را که ورق بزنیم تمام این ورقها مزین به خون شهید و شهادت است و همین شهید و شهادت باعث شده که شیعه تا این حد جلو رفته در حالی که در هیچ زمانی نبوده که شیعه معارض و مخالفی نداشته باشد اما در همه این زمانها این سرافرازی متعلق به شیعه بوده و همه اینها مدیون شهدایی است که در مقاطع مختلف جان خود را نثار کرده‌اند تا این مکتب زنده بماند.  

حجت الاسلام فرجی، در پیان گفت: ما همه مدیون شهدا هستیم انشاالله عمر و حیات، زندگی و آموزه‌های و اخلاق و تربیت و مرگ ما همه شهادت گونه باشد و همانطور که در زیارت عاشورا می‌خوانیم حیات و ممات ما اهل بیتی و ختم به خیر و هر جا هستیم مرگ ما  شهادت یا شهادت گونه باشد و بتوانیم دینی که نسبت به شهدا داریم ادا کرده باشیم.

1

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.