نهضت استادی بسیج اصفهان ضایعه دردناک درگذشت دانشمند بسیجی "جناب آقای دکتر علیرضا پارسا" را تسلیت گفت

اصفهان اساتید
با صدور پیامی؛

نهضت استادی بسیج اصفهان ضایعه دردناک درگذشت دانشمند بسیجی "جناب آقای دکتر علیرضا پارسا" را تسلیت گفت

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی ضایعه دردناک درگذشت برادر گرامی دانشمند فرزانه بسیجی مخلص و انقلابی "جناب آقای دکتر علیرضا پارسا مسئول بسیج اساتید پیام نور کشور" که بعد از عمری مبارزه و جهاد در راه خدا لحظاتی پیش به لقاءالله پیوست، را تسلیت گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی ضایعه دردناک درگذشت برادر گرامی دانشمند فرزانه بسیجی مخلص و انقلابی "جناب آقای دکتر علیرضا پارسا مسئول بسیج اساتید پیام نور کشور" که بعد از عمری مبارزه و جهاد در راه خدا لحظاتی پیش به لقاءالله پیوست، را تسلیت گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله انا و الیه راجعون

درود و تحیت خداوند تبارک و تعالی بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به ارواح طیبه شهداء، با کمال تأسف و تالم برادر گرامی دانشمند فرزانه بسیجی مخلص و انقلابی جناب آقای دکتر علیرضا پارسا مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور بعد از عمری مبارزه و جهاد در راه خدا لحظاتی پیش قفس تن بشکست و به ملکوت اعلی پرکشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.

نهضت استادی بسیج اصفهان این ضایعه دردناک را به جامعه علمی و دانشگاهی، بالاخص مجموعه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کشور، خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان جل و اعلا برای آن عزیز علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه الهی؛ و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.