2700 پرس غذای گرم در طرح ضیافت غدیر بین نیازمندان کاشان توزیع شد

اصفهان اساتید
با تشکیل ستادی به محوریت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با مشارکت دانشگاه‌های منطقه کاشان؛

2700 پرس غذای گرم در طرح ضیافت غدیر بین نیازمندان کاشان توزیع شد

مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان، گفت: اجرای طرح ضیافت غدیر با تشکیل ستادی به محوریت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با مشارکت دانشگاه‌های منطقه کاشان، آران و بیدگل، نظنز و بادرود، برگزار شد، با کمکهای مومنانه بالغ بر 520 میلیون ریال تعداد 2700 پرس غذای گرم در طرح ضیافت غدیر بین نیازمندان کاشان توزیع شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان، گفت:  اجرای طرح ضیافت غدیر  با تشکیل ستادی به محوریت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با مشارکت دانشگاه‌های منطقه کاشان، آران و بیدگل، نظنز و بادرود، برگزار شد، کمک‌های مومنانه از مرز 52 میلیون تومان گذشت و تعداد 2700 پرس غذا طبخ و بر اساس اعلام قبلی توفیق شد تا غذای گرم بدست نیازمندان موسسه اطعام الایتام بقیة الله (عج) و بنیاد خیریه آدم برسد.

حسنی مقدم عید ولایت و وصایت مولا امیرالمومنین (ع) را به همه مومنان و ولایتمداران  تبریک گفت و اظهار کرد: پس از سه هفته دلدادگی و ابراز محبت عزیزان به مولای متقیان، عید وصل آمد و روز طاعت فرارسید؛ خدا را شاکریم که فضل و رحمت الهی و عنایات امیر مومنان (ع) شامل حالمان شد، بی‌شک مشارکت و هم‌افزایی تک‌تک عزیزان باعث شد، کاری بزرگ و خداپسندانه در منطقه کاشان رقم بخورد و جمع کثیری از مومنان و نیازمندان به مدد آن بر سفره پربرکت امیرالمومنین (ع) میهمان شوند.

مسئول بسیج اساتید منطقه کاشان، گفت: این حرکت جمعی مومنانه نشان داد که ظرفیت فعالیت‌هایی از این دست در جمع دانشگاهیان کاشان و عموم مردم مهربان کاشان، بسیار فراتر از این است، و بی‌شک با هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر می‌توان گام‌های بزرگتری در راستای اعتلای غدیر و گرامیداشت این عید بزرگ الهی برداشت.

حسنی مقدم در ادامه اظهار کرد: در اینجا لازم است از روسای محترم دانشگاه‌های منطقه کاشان و نطنز به ویژه از ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و معاونت محترم توسعه و پشتیبانی همین طور از ریاست محترم واحد نطنز و ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل تشکر کنم. همین طور لازم است از همراهی موثر مسوولین محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کاشان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان و مجموعه بسیج اساتید منطقه کاشان قدردانی کنم.

وی در ادامه از همکاری و مدیریت خوب مجموعه بنیاد خیریه آدم و موسسه اطعام الایتام بقیة الله عج سپاسگزاریی نمود و افزود: از مجموعه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به ویژه از کارکنان حوزه معاونت فرهنگی، روابط عمومی، همین طور حوزه معاونت پشتیبانی کمال قدردانی و تشکر را داریم. همین طور همکاری خوب و مومنانه مجمع فرهنگی الغدیر کاشان نیز شایسته تشکر و قدردانی ویژه است و فعالیتهای مومنانه هیأت دانشجویی علمدار کوثر و نیز کانون دانشجویی رسانه نیز شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.