پشتوانه مرکز نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان مدیریت قوی، انگیزه بالا و حمایت‌های ویژه است

اصفهان اساتید
معاون علمی پژوهشی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت:

پشتوانه مرکز نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان مدیریت قوی، انگیزه بالا و حمایت‌های ویژه است

معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الزمان (عج)، در آیین انعقاد تفاهم و راه اندازی مرکز نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: پشتوانه مرکز نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان مدیریت قوی، انگیزه بالا و حمایت‌های ویژه است.

   به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، خالد گمار معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الزمان (عج)، در آیین انعقاد تفاهم و راه اندازی مرکز نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان که با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سید مهدی ابطحی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان همچنین محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان و بسیج اساتید دانشگاه صنعتی برگزار شد، گفت: پشتوانه مرکز نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان مدیریت قوی، انگیزه بالا و حمایت‌های ویژه است.

گمار اظهار کرد: بحث اول این است که در مجموعه معاونت علمی سپاه و بسیج علمی سازمان بسیج مستضعفین به دنبال این هستیم که بتوانیم ظرفیت بالقوه که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره فرمودند و خود نخبگان و مخترعین هم چندین بار در محضر ایشان بحث را مطرح کرده که بتوانند مکانی داشته باشند که طرح‌ها و ایده‌های خود را به ثمر برسانند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اصفهان، افزود: در مرکز نوآوری بسیج که ذیل آن چندین مرکز رشد راه اندازی می‌شود این مرکز برای ایده‌ها و طرح‌هایی هستند که دارای قابلیت شرکت دانش بنیان شدن هستند و ما خودمان در مجموعه سپاه و بسیج به دنبال این هستیم که به غیر از مبحث نظامی که مراکز آن وجود دارد در بحث جنگ اقتصادی که چندین سال است دشمن روی آن تمرکز کرده بتوانیم قدمی برداریم.

گمار گفت: این مرکز پایلوتی در کل استان خواهد بود شرکت‌ها و طرح‌هایی که در کل استان شناسایی می‌شوند می‌توانند رشد را داشته باشند، قطعا مباحثی که وارد مراکز رشد درشهرستانها خواهد شد خروجی آنها وارد این مرکز نوآوری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کما این که خود دانشگاه و شهر اصفهان هم این ظرفیت را دارد که افراد و شرکت‌هایی که می‌توانند استقرار داشته باشند طرح‌ها را به قرار داد برسانند و به بحث صنعتی ورود کنند را اینجا حمایت خواهیم کرد در واقع این کار هم افزایی است دانشگاه هم در بحث مدیریت و مکان کمک ما خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اصفهان، افزود: ما در بخش‌های معنوی، مادی، قراردادی، ارتباط‌ گیری بازاریابی کمک و حمایت خواهیم کرد که چندین شرکت در بخش های مختلف داریم هم با چندین صندوق در سطح کشور قرار داد مستقیم و همکاری داریم که طرح هایی که از سمت ما معرفی می شود در اولویت است و انعقاد قرار داد برای تولید انبوه می‌شود.

وی عنوان کرد: این مرکز نوآوری به مدت 10 سال با مدیریت بسیج اساتید بعنوان حلقه اصلی مدیریت مرکز و ما بعنوان معاونت علمی بسیج در راه اندازی بخش‌های مختلف و معرفی تیم‌های فناور کمک خواهیم کرد همین الان 15 تیم داریم که طرح‌هایی دارند در حوزه های مختلف همچنین اساتیدی در حوزه‌های فناوری داریم انگیزه بالایی وجود دارد حمایت‌های خوبی هم خواهیم داشت. 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.