پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت ارتحال «دکتر علی اصغر زارعی»

اصفهان اساتید
مجاهد خستگی ناپذیر

پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت ارتحال «دکتر علی اصغر زارعی»

نهضت استادی بسیج استان اصفهان در پیامی ارتحال بسیجی مخلص، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، مبارز و مجاهد انقلابی «دکتر علی اصغر زارعی» را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، نهضت استادی بسیج استان اصفهان در پیامی ارتحال بسیجی مخلص، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، مبارز و مجاهد انقلابی «دکتر علی اصغر زارعی» را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

بسیجی مخلص، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، مبارز و مجاهد انقلابی «دکتر علی اصغر زارعی» که از بنیانگذاران سازمان بسیج اساتید کشور بود و بیش از پنج سال مسئولیت این سازمان را در آغازین سالهای تاسیس آن برعهده داشت، در ایامی دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست که ما هنوز در غم جانسوز شهادت استاد فرهیخته و دانشمند هسته ای و دفاعی کشور «شهید دکتر محسن فخری زاده» بسر می بردیم. تحمل این مصیبت ها جز با تسلیم در برابر مشیت الهی مقدر نخواهد بود.

 دکتر علی اصغر زارعی دانشمند و استاد بسیجی و مدیر انقلابی و کارگزار ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که در طول چهار دهه از عمر این نظام، هر کجا که بود، مصداق کاملی از یک بسیجی کامل، دیندار، ولایتمدار و عاشق نظام و امامین انقلاب و خدمت به وطن بود. حافظه تاریخی ملت ایران و صفحات زرین تاریخ کشور ما هیچگاه از یاد نخواهد برد روزی را که مرحوم دکتر علی اصغر زارعی با اشکهای خود در مجلس شورای اسلامی، اعتراض خود را به تصویب برجام در کوتاهترین زمان ممکن، به جهانیان نشان داد و ماندگار نمود و به حق، به سوگند خود در جایگاه، نمایندگی مجلس پایدار ماند و خَلَف صادقی برای «شهید مدرس» بود.

سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در گذشت مرحوم دکتر علی اصغر زارعی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم، استادان بسیجی و انقلابی دانشگاه و همه شاگردان و دوستان آن مرحوم و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم، علو درجات را در بهشت و رضوان الهی از خداوند مسألت می نماید که مصداقی بود از «عاش سعیدا و مات سعیدا»

 

سازمان بسیج اساتید استان اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.