انتخابات آینده امریکا آدرس غلط است/ تحریمها و برجام توسط حزب بایدن بوجود آمد

اصفهان اساتید

انتخابات آینده امریکا آدرس غلط است/ تحریمها و برجام توسط حزب بایدن بوجود آمد

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور در جلسه شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به نکات مهم خطر خط تحریف و اشاره به مصداقها، گفت: انتخابات آینده امریکا آدرس غلط است، و اصلا تحریمها و برجام توسط حزب بایدن برای ما بوجود آمد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین  محسن طالب پور در جلسه شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به این که حدود 4 سال قبل مقام معظم رهبری اولین بار بحثی تحت عنوان خطر خط تحریف را در مراسم سالگرد حضرت امام (ره) مطرح و مصداق آن را اشاره کردند، به بیان نکات مهم آن پرداخت و  در خصوص مصداقها، گفت: انتخابات آینده امریکا آدرس غلط است، و اصلا تحریمها و برجام توسط حزب بایدن برای ما بوجود آمد؛ مقام معظم رهبری فرمودند اینها با هم فرقی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور در جلسه شورای عالی بسیج اساتید استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) ، بیانات چندماه اخیر مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و گفت: مقام معظم رهبری در روز عید قربان یک بحثی را مطرح کردند که به این شکل شاید اولین بار بود تحت عنوان خطر تحریف و فرمودند امروز در کشور ما یک خط خطرناکی وجود دارد که از خطر تحریمها بیشتر است و اگر ما بتوانیم این خطر تحریف را شکست دهیم خودبخود خطر تحریمها هم شکسته می شود می توانیم از سد تحریمها بگذریم.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور ادامه داد: حدود 4 سال قبل مقام معظم رهبری بطور مشخص بحث تحریف را مطرح کردند و اولین بار در مراسم سالگرد حضرت امام (ره) به آن اشاره کردند و مصداق آن را اشاره کردند که یک خطی و یک مسیری در کشور وجود دارد که به دنبال تحریف امام(ره) است و می خواهند اندیشه های امام (ره) را وارونه جلوه دهند و بر همین اساس مقام معظم رهبری از همان سال تا سال گذشته در سالگرد حضرت امام (ره) به تبیین و بازخوانی اندیشه و افکار امام (ره) پرداخته اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری دومین بار امسال در روز عید سعید قربان در دیدار غیر حضوری با مردم و مسئولین این موضوع را مشخص تر خطر  اشاره کردند و فرمودند خطر خط تحریف از تحریمها بیشتر است.  

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور اظهار داشت: مقام معظم رهبری سومین بار هم در جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت که در هفته دفاع مقدس بصورت زنده و غیر حضوری برگزار شد مجدد این بحث را مطرح کردند و باز بعنوان یک مصداق مهم به دفاع مقدس اشاره کردند نکات بسیارمهم را هم اشاره فرمودند.

وی در ادامه اظهار داشت: بحث این جلسه راجع به صحبت مقام معظم رهبری در روز عید قربان است و این که این خط تحریف الان در کشور تلاش می کند و می خواهد ضربه بزند در عرصه های مختلف؛ که با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و صحبت دیگر اساتید  و همچنین تحقیقاتی که در این زمینه دارم؛ این که تحریف چگونه شکل می گیرد یا موضوع اصلی تحریفها چیست و مصداقها کدامند را بصورت اجمال بیان می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور گفت: نکته اول که امروز بعنوان تحریف جدی مواجه هستیم این است که برخی در داخل دنبال آن هستند مشکلات را بزرگنمایی کنند، البته کسی نمی تواند منکر مسائل اقتصادی شود.

وی با بیان این که نکته دوم در خصوص علت این مشکلات برخی آدرس غلط می دهند ادامه داد: نکته دیگر  راه حل برون رفت از این مشکلات است که باز آدرس غلط می دهند.

 حجت الاسلام والمسلمین طالب پور افزود: در کنار این سه نکته؛ دو نکته دیگر هم وجود دارد که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر به آن اشاره فرمودند این که برخی توانمندیها، ظرفیتها و دستاوردها و  انقلاب و دفاع مقدس و حتی شرایط امروز را کوچک می کنند در مقابل مشکلات را بسیار بزرگ جلوه می دهند.

وی گفت: نکته آخر که باز از بیانات اخیر مقام معظم رهبری بهتر و بیشتر می شود استفاده کرد بعضی دنبال این هستند که تهدیدهای دشمن را بزرگ و خطر را بیشتر جلوه دهند، این که دشمن خطرناک و قوی است.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور در ادامه اشاره به نکات مهم گفت: اما اگر بخواهیم مصداقی بحث کنیم برای هرکدام از این موارد مصداقهایی وجود دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین طالب پور عنوان کرد: مثلا در مشکلاتی که وجود دارد برخی تلاش می کنند که به گونه ای مطرح کنند که همه مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند.

وی با تاکید بر این که البته برخی مشکل دارند افزود: در بورس بالای 15 میلیون نفر وارد و هزاران میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند یا شرکتهای خودروسازی حدود 9 میلیون نفر ظرف دوسه روز ثبت نام می کنند.

وی با اشاره به علل مشکلات و نقش مسئولان مختلف تصریح کرد: در مواردی از مقام معظم رهبری توقع بیش از حد و اندازه یا عمل غیر قانونی دارند حتی کسانی که در برخی مشکلات خودشان نقش داشته اند می خواهند آدرس غلط به مردم بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص این که اشاره کردند نمی گویم مسئولین کار نمی کنند از نزدیک می بینم بخش قابل توجهی از مسئولین کار می کنند تلاش آنها جوابگو نیست، گفت: ما باید مطالبه گری را از مسئولین مربوطه بخصوص مجلس داشته باشیم.

وی با بیان این که برخی مذاکره با امریکا را راه حل مطرح می کنند، گفت: اما امروز بعد از هفت سال اعتراف می کنند که دستاوردی نداشتیم و طرف مقابل عهد شکنی کرد و غیره، همچنین در شرایط کرونا هم مقام معظم رهبری اشاره کردند مذاکره با کشوری که بیشترین رتبه بیماری کرونا، تلفات و مرگ و میر کرونا را دارد معنایی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور سپس به بحث عقب نشینی از شعار و آرمانها و حمایت از مقاومت اشاره کرد و گفت: اینها همان آدرس غلط است، مثلا در همین ایام کرونا دیدیم در خود امریکا شعارهای ما را علیه مسئولان خود دادند.

وی در خصوص دیگر راه حل و آدرس غلط، بیان کرد: یا در بزرگ نمایی مشکلات؛ مردم را از جنگ آینده می ترسانند، جنگ روانی، اخیرا شاهد بودیم از یک طرف می گفتند تحریمها برداشته نشده از آن طرف می گفتند تحریمها برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور گفت: یا انتخابات آینده امریکا آدرس غلط دیگر است، در مناظرات ترامپ و بایدن، گفته شد ترامپ با ایران برخورد جدی نداشته است، اشتباه ترامپ خروج از برجام که فرصت استفاده از برجام برای ضربه به ایران را گرفت، 

وی با اشاره به زدن عکس و تبلیغ از بایدن، نامزدی خانم کلینتون برای رییس جمهوری امریکا را یادآور شد و گفت: از طرفی اصلا تحریمها و برجام توسط حزب بایدن برای ما بوجود آمد چرا قضیه را وارونه جلوه می دهیم.همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند اینها با هم فرقی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طالب پور  در بیان دیگر مصادیق خط تحریف به موضع گیریها در مورد توافق ایران و چین اشاره کرد و افزود: گشایش اقتصادی هم آدرس غلط است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.