امسال، بسیج اساتید استان اصفهان در عرصه رزمایش کمکهای مومنانه کمکهای ویژه و شاخصی به مناطق محروم داشته است

اصفهان اساتید

امسال، بسیج اساتید استان اصفهان در عرصه رزمایش کمکهای مومنانه کمکهای ویژه و شاخصی به مناطق محروم داشته است

محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، در اولین وبینار تخصصی «ویژگیهای منحصر بفرد دفاع مقدس و بازتولید آموزه ها، ارزشها و نمادهای ایثار و مقاومت» که به همت بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، گفت: در چند ماه اخیر بسیج اساتید استان اصفهان در عرصه رزمایش کمکهای مومنانه کمکهای ویژه و شاخصی به مناطق محروم داشته است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، در اولین وبینار تخصصی «ویژگیهای منحصر بفرد دفاع مقدس و بازتولید آموزه ها، ارزشها و نمادهای ایثار و مقاومت» که به همت بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، گفت: در چند ماه اخیر بسیج  اساتید استان اصفهان در عرصه رزمایش کمکهای مومنانه کمکهای ویژه و شاخصی به مناطق محروم داشته است.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، با بیان این که اساتید دانشگاهها دوشادوش مابقی اقشار در جبهه حضور داشتند، اظهار داشت: جا دارد یادی بکنیم از استادان بسیجی که در این عرصه به فیض شهادت نائل شدند یا به مقام جانبازی و آزادگی رسیدند.

وی با اذعان به این که تمام استادان بزرگواری که در این عرصه ها حضور داشتند فعالیت و ظهور و بروز خودشان را علاوه بر جبهه علمی در جبهه مقاومت از کشور هم به اثبات رساندند، گفت: از جمله شهدای این عرصه « استاد شهید دکتر مصطفی نیک نژادی» است که بعنوان شهید شاخص 1399 در سطح کشور هستند و نام ایشان زینت بخش مراسمات هفته دفاع مقدس بوده و هست و خیلی خوشحالیم که این افتخار نصیب خطه ولایتمدار اصفهان شده و شهید شاخص امسال از جمع استادان بسیجی از این استان انتخاب شده است.

باقری افزود: استادن بزرگوار دانشگاهها همچون  عرصه های دیگر خدمت رسانی همیشه در عرصه های مختلف حضور و ظهور و بروز دارند، فعالیتهای بسیج اساتید استان اصفهان هم طبق برش استانی طرح اعتلای بسیج اساتید در همه عرصه های مورد نیاز استان برنامه ریزی شده که یکی از آنها هم عرصه محرومیت زدایی است.

 مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، تصریح کرد: در مجموعه خدمت رسانی به مناطق محروم با همتی که استادان در سطح استان داشتند بویژه همکاری استادان در عرصه رزمایش کمکهای مومنانه در چند ماه گذشته توانستیم کمکهای ویژه و شاخصی به مناطق محروم داشته باشیم که این روند به لطف خداوند و همکاری جامعه نخبگی استان ادامه خواهد داشت و استادانی که مایل  باشند می توانند در عرصه کمکهای مادی یا علمی در موضوعات  هفت گانه ای که خدمت بزرگواران ارائه شده است همکاری کنند.

باقری در پایان از ادامه دار بودن این وبینارهای تخصصی دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.