دیدار بسیج اساتید اصفهان با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور

esfahan

دیدار بسیج اساتید اصفهان با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جمع استادان بسیجی در اصفهان، گفت: استادان با روحیه بسیجی سرمایه های ارزشمند در دانشگاه بوده و با ارائه ایده‌های نو و مسئله‌محوری در راستای حل مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و غیره به کشور کمک می کنند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جمع استادان بسیجی در اصفهان، با بیان این که علم، ایمان، تقوا و جهاد چهار فضیلت قرآنی است و خداوند به بشر هدیه داده است، گفت: استادان با روحیه بسیجی سرمایه های ارزشمند در دانشگاه بوده و با ارائه ایده‌های نو و مسئله‌محوری در راستای حل مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و غیره به کشور کمک می کنند. 

حجت‌الاسلام شریفانی با تاکید بر کسب فضایل قرآنی، برگزاری نشست های هم اندیشی و دغدغه شناسایی مسائل کشور و حل آن، اظهار کرد: اینها مواردی است که استادان در مجموعه بسیج اساتید ورود داشته و دانشگاه هم این پتانسیل را دارد و باید همکاریها تقویت شود.

محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در این دیدار گزارشی مختصر از فعالیت ها، اقدامات این سازمان ارائه کرد.
1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.