دیدار استادان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان و دانشگاه آزاد کاشان با مادر بزرگوار شهیدان بارفروش در 22 اسفند

اصفهان اساتید

دیدار استادان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان اصفهان و دانشگاه آزاد کاشان با مادر بزرگوار شهیدان بارفروش در 22 اسفند

به مناسبت روز شهدا؛ 22 اسفند؛ جمعی از دانشجویان عضو کانون ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشان در معیّت دو تن از اساتید بسیجی با خانواده معظم شهیدان بارفروش دیدار کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، به مناسبت روز شهدا؛ 22 اسفند؛ جمعی از دانشجویان عضو کانون ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشان در معیّت دو تن از اساتید بسیجی با خانواده معظم شهیدان بارفروش دیدار کردند. 

در این دیدار که غلامرضاحسنی مقدم مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و استاد بسیجی اکبرزاده معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامي واحد کاشان حضور داشتند ابتدا مادر بزرگوار شهیدان بارفروش با بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش؛ دانشجویان را به ادامه دادن راه شهدا دعوت کرد.

غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید کاشان نیز در این دیدار با بیان ان که حضور در منزل شهید و شنیدن خاطرات و فضائل شهدا از زبان خانواده شهید بمنزله یک کلاس درس است؛ تاکید کرد:در این کلاس باید بیشتر از گذشته با مفاهیم ارزشی مانند ایثار و شهادت آشنا شویم و ارزش‌ها را به خانواده خود انتقال دهیم تا سبک زندگی ما شهدایی گردد.

شایان ذکر است ؛ شهیدان محسن و جواد بارفروش در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیدند. شهید علی اصغر بارفروش سال ۶۷ در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسید. شهید محمدرضا بارفروش که در عملیات محرم جانباز ۷۰ درصد شده بود در سال ۷۶ حین مأموریت به شهادت رسید و این خانواده تنها خانواده‌ای در استان اصفهان بوده که چهار برادر شهید دارد.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.