دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان از آحاد مردم و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات 11 اسفند

اصفهان اساتید

دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان از آحاد مردم و دانشگاهیان برای حضور در انتخابات 11 اسفند

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن اانتخابات 11 اسفند؛ ضمن اعلام حضور پر‌رنگ و با شور و شکوه در انتخابات مجلسین شورای و خبرگان از کلیه مردم فهیم ایران بویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌نماید در این قدرت‌نمایی عظیم در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی حضور به هم رسانده و بار دیگر تلاش چهل و پنج ساله دشمنان را نقش بر آب نمایند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن اانتخابات 11 اسفند؛ ضمن اعلام حضور پر‌رنگ و با  شور و شکوه در انتخابات مجلسین شورای و خبرگان از کلیه مردم فهیم ایران بویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌نماید در این قدرت‌نمایی عظیم در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی حضور به هم رسانده و بار دیگر تلاش چهل و پنج ساله دشمنان را نقش بر آب نمایند.

متن بیانیه بدین شرح است: 

بسمه تعالی 

راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد. (امام خامنه ای)

چهل و پنج سال از وقوع انقلاب اسلامی ایران گذشت و علیرغم توطئه‌های دشمنان و بکار گیری انواع ترفندهای ضد بشری، انقلاب قوی‌تر و مستحکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و امروز ایران اسلامی یکی از قدرت‌های بلامنازع و تاثیر‌گذار در صحنه جهانی می‌باشد.

این قدرت به فضل الهی، عنایات حضرت ولی عصر (عج)، رهبری و هدایت‌های امامین انقلاب و صد البته حضور ملت شهید پرور و انقلابی ایران ‌در همه صحنه‌ها‌ به منصه ظهور رسیده است و اگر نبود حضور و اطاعت خالصانه مردم از ولایت امر شاید انقلاب به این همه پیشرفت دست نمی‌یافت.

انتخابات همواره بعنوان یکی از شاخصه‌های مهم نظام مردم سالار دینی؛ بیانگر پایگاه محکم مردمی جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه دوستان و دشمنان واقع شده و بطور اخص همواره دشمنان در تلاش برای کم رونق کردن آن بوده‌اند اما غیرت و شعور سیاسی مردم در طول تاریخ انقلاب همواره نشان داده است که علیرغم مشکلات خارجی و داخلی و فشارهای معیشتی همواره در جای درست تاریخ ایستاده‌اند و از کیان کشور و نظام دفاع نموده‌‌اند.

یازده اسفند 1402 نیز دنیا با خود خواهد دید که ملت شریف ایران شگفتانه‌ای دیگر خلق کرده و علاقه به کشور، نظام و رهبری خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

بسیج اساتید استان اصفهان ضمن اعلام حضور پر‌رنگ و با  شور و شکوه در انتخابات مجلسین شورای ا و خبرگان از کلیه مردم فهیم ایران بویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌نماید در این قدرت نمایی عظیم در یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخی حضور به هم رسانده و بار دیگر تلاش چهل و پنج ساله دشمنان را نقش بر آب نمایند. آری انشالله همه می‌آیند و با این عمل صالح که همانا خشمگین کردن دشمنان ایران و اسلام است؛ قلب امام زمان (عج) و نايب برحقش ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله  امام خامنه ای )حفظه الله تعالي) را شاد نموده و بار دیگر با امام وشهدا عهد می‌بندد که پاسدار نظام باشند.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.