مشارکت قوی مجلس قوی را رقم می‌زند

اصفهان اساتید
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج):

مشارکت قوی مجلس قوی را رقم می‌زند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان گفت: مشارکت قوی مجلس قوی را رقم می‌زند و نگرانی و گله‌مندی‌های جامعه در خصوص ازدواج جوانان، معیشت و بی‌ثباتی بازار و تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی شده را مطالبه و مدیریت خواهد کرد.

  به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار مجتبی فدا عصر چهارشنبه 10 اسفندماه در نشست جهاد تبیین انتخابات و دومین جشنواره جایزه ملی شهید چمران استان اصفهان که با آیین تجلیل از اساتید و جهادگران تبیین اندیشکده‌های برتر و فعالیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اصفهان  به همت بسیج اساتید استان اصفهان  در تالار شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای غزه و فلسطین، شهدای عرصه علم و فناوری و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و علی‌الخصوص شهید مصطفی چمران طبق حدیثی از امام صادق (ع)؛ حیات و توانمندی‌های انسان به‌واسطه علم دانست و بیان کرد: هنر امام و مهم‌ترین ویژگی امام راحل این بود که عظمت، آبرو، بزرگی و شرافت ایران را به‌واسطه انقلاب اسلامی به مردم برگرداند که این دستاوردی بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: به‌واسطه انقلاب اسلامی طومار حکومت موروثی و وابسته پهلوی از ایران جمع شد. امام رحمت‌الله مردم را در اداره حکومت نقش‌آفرین کرد و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را به مردم سپرد و بدین‌وسیله نقش‌آفرینی مردم قدرت نرم جمهوری اسلامی شد و همین‌قدرت ۴۵ سال انقلاب اسلامی را در مقابل تحریم‌ها نگه داشت.

 حضرت امام خامنه ای باقدرت نرم سایه جنگ را از کشور جمع کردند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه ای باقدرت نرم سایه جنگ را از کشور جمع کردند و دست‌های دشمن را بست، ظرفیت پیشرفت و توسعه و اقتدار ایران را در منطقه فراهم کرد و همچنین شرایطی فراهم شد که ما علی‌رغم تهدیدات مختلف از گردنه‌ها و هفت‌خوان تحریم‌ها، فشارها و حوادث مختلف عبور کردیم؛ هفت خوانی که اگر هر کشوری آن را متحمل می‌شد از بین رفته بود.

فدا با بیان اینکه امام خامنه ای پس از رحلت امام خمینی (ره) ما را از حوادث ۳۵ سال پس از انقلاب نجات دادند و با اشاره به جنایت‌ها و خیانت‌های رژیم فاسد پهلوی گفت: کار رضاخان مجری‌گری کارهای انگلیس، جلوگیری از پیشرفت ایران و محروم‌کردن مردم از پیشروی کشور شده بود.

 امام خمینی (ره) شرافت را به ایران برگرداند

وی با ذکر خاطراتی از کتاب حسین فَردوس که اولین رئیس ساواک بود و معرفی کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی و تأکید بر خواندن این کتاب و کتاب خاطرات اسدالله علم که گویای مسائل ایران در دوران پهلوی است خاطرنشان کرد: این که می‌گوییم امام خمینی (ره) شرافت را به ایران برگرداند در این کتاب‌ها آمده است و بیان شده که محمدرضا چه حرص و طمعی برای رسیدن به قدرت و حکومت داشت. او حق استخراج نفت را به انگلیس داد و آنها را بر مقدرات کشور مسلط کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) عنوان کرد: محمدرضا پهلوی ۶۰ هزار مستشار در سازمان برنامه‌وبودجه و نظامی کشور مستقر کرد تا انگلیس بر مقدرات کشور حاکم باشد. در آن دوران حتی شاگردان ایرانی مانند شهید عباس بابایی که در خارج تحصیل‌کرده بودند و به میهن برمی‌گشتند بدون اذن مستشاران خارجی حق روشن‌کردن و به پرواز در آوردن هلی‌کوپتر را نداشتند.

فدا با تأکید بر ضرورت خوانش کتاب خاطرات اسدالله علم رئیس‌دفتر شاه گفت: باید بدانیم که چه اتفاقاتی برای مملکت عزیزمان رخ داد و مردم چه حوادثی را در دوران پهلوی متحمل شدند. این حوادث و اتفاقات خارجی قانونمند است. مردم در حوادث نقش‌آفرین هستند. تاریخ آئینه عبرت ماست.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته ادامه داد: در سال گذشته اتفاقاتی در کشور رخ داد و به‌واسطه این اتفاقات تلاش شد سرمایه اجتماعی کشور که مردم هستند را به‌وسیله تهدیدها، فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای کم کنند. تنها ظرفیتی که می‌تواند این اتحاد و اعتماد عمومی و وحدت و اقتدار ملی را برگرداند اتفاقاتی مانند انتخابات، ۲۲ بهمن و… است که مردم در آن مشارکت فعال دارند. تاریخ نشان داده است که هر کجا مردم نبودند کار به سرانجام نرسیده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان اظهار کرد: نباید از نعمت و برکتی جمهوری اسلامی غافل شویم. باید مراقب باشیم که کفران نعمت نکنیم. دین خدا را رها نکنیم و به آرمان‌های امام پایبند باشیم.

فدا هنر امام راحل را سهیم کردن مردم در انقلاب جمهوری اسلامی و حفظ آن دانست و گفت: این مردم هستند که قدرت اعمال اراده خدا را اعمال می‌کنند. ۲۳۰ هزار شهید و جانباز و آزاده و… در کشور داریم. کسانی که برای مقابله با دشمن پیشتاز شدند تا آزادی و عظمت و بزرگی و شرافت ملت ایران حفظ بشود.

وی افزود: دشمن می‌گوید ایران اسلامی حوادث سال گذشته را کنترل کرده؛ ولی خاموش نکرده است. دشمن سعی دارد با ایجاد یاس و ناامیدی که برخی زمزمه می‌کنند و از شکاف و اختلاف و تفرقه برای عدم مشارکت مردم در انتخابات رقم بزنند. اگر رأی‌دادن مهم نبود دشمن تا این اندازه سعی و تلاش و تبلیغ نمی‌کرد تا به آن لطمه وارد کند و مردم را از شرکت در آن بازدارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با تأکید بر اینکه حماسه حضور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز و دشمن‌شکن است عنوان کرد: در انتخابات فرانسه ۲۵ درصد مردم شرکت کردند؛ ولی کسی مدعی آنها نشد. کسی مدعی عربستان، بحرین و امارات نیست که انتخابات برگزار نمی‌کنند. دشمن برای این حجم مشارکت که قابل‌اندازه‌گیری است و عدد و رقم دارد فشار و تهدید و دستورالعمل‌ها و قوانین بین‌المللی را اعمال می‌کند تا جمهوری اسلامی را تحت‌فشار قرار بدهد.

 سرعت رشد علم ایران به نسبت جهان 10 برابر است

فدا با اشاره به اینکه سرعت رشد علم ایران به نسبت جهان در این ۴۵ سال پس از وقوع انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها علی‌الخصوص دستاوردهای نظامی ۱۰ برابر بوده است ادامه داد: کشوری که اوایل انقلاب نیازمند سیم‌خاردار بود. امروز در عرصه فناوری‌های نوین، نانو، سلول‌های بنیادی و… پیشرفت کرده است و رتبه‌های بسیار خوبی کسب کرده است که تمام اینها به برکت وقوع انقلاب اسلامی است.

وی با بیان تأکید بر ضرورت کتاب سعود ۴۰ساله یک و دو و کتاب کارنامه‌ای که منتشر نشد افزود: به‌واسطه این کتاب‌ها می‌توانیم به موفقیت‌ها و دستاوردهایی که نظام جمهوری اسلامی در این ۴۵ سال به دست آورده است و شکست‌های مختلفی که از دشمن در این عرصه متحمل شده‌ایم را برای دوستان بیان کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه اکنون به‌ازای هر صندلی نمایندگی مجلس ۵۰ نفر داوطلب شده‌اند تصریح کرد: انتخاب سخت شده و بهانه‌ای وجود ندارد که از قشر و صنف و دیدگاه و ویژگی‌های فردی کسی انتخاب و تأیید نشده باشد. این بار چهار برابر دوره‌های گذشته افراد تأیید صلاحیت شده‌اند.

فدا با تأکید بر ضرورت دعوت و تبلیغ برای انتخابات گفت: درخواست داریم کسانی که مخاطبی دارند، مرکز رجوع هستند و مقبولیتی در جامعه دارند به کمک انقلاب و نظام بیایند و شتاب‌دهنده بقیه افراد برای شرکت در انتخابات باشند.

 مشارکت قوی مجلس قوی را رقم می‌زند

وی افزود: مشارکت قوی مجلس قوی را رقم می‌زند و نگرانی و گله‌مندی‌های جامعه در خصوص ازدواج جوانان، معیشت و بی‌ثباتی بازار و تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی شده را مطالبه و مدیریت خواهد کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) خاطرنشان کرد: شکل‌گیری مجلس قوی دست پر جمهوری اسلامی را در مجامع بین‌المللی برتر خواهد ساخت و امنیت و اقتدار ملی و وحدت و انسجام ملی را رقم خواهد زد و پشتیبانی‌های لازم را از دانشمندان را به عمل خواهد آورد. مجلس ضعیف مورد تهدید قرار می‌گیرد. اگر رأی ندهیم افراد دیگری رأی می‌دهند و کسانی انتخاب می‌شوند که مورد قبول ما نیستند.

فدا در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: با ارزیابی و نظرسنجی‌هایی که انجام شده است تا امروز ۴۰ تا ۴۵ درصد گفته‌اند قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنیم و برخی که مردد هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه دشمنان در به ثمر رساندن فتنه‌هایشان ناکام مانده‌اند عنوان کرد: غربی‌ها هم ناامید شدند و فتیله تمام رسانه‌هایشان را دارند خاموش می‌کنند اینها برد محسوب می‌شود. بالاترین توان و ظرفیتی که سال گذشته دشمن‌فریب داد و به خیابان آورد از تاریخ ۲۸ شهریور تا اول مهر بود.

فدای بیان کرد: خوشبختانه مردم با دشمن همراهی‌نکردند و اول ماه مهر پنتاگون شکست را اعلام کرد. سال گذشته خوشبختانه مشخص شد مردم ایران اسلامی مخالف فساد هستند، با دشمن همراهی نخواهند کرد و رهبری مدیریت بسیار خوبی داشت و در آخر اینکه و جمهوری اسلامی باقدرت برخورد کرد.

وی جلوگیری از مسیر رشد و پیشرفت سرعت علمی کشور، هزینه‌تراشی، کشته‌سازی، مشکوک کردن داخل و ایراد خسارت برای جمهوری اسلامی ایران را از دلایل بروز و تداوم اغتشاشات سال گذشته دانست و گفت: امام خامنه ای در اوج همه این سختی‌ها شیوه ائمه را در پیش گرفتند و دستور عفو دادند. حضرت آقا سیره ائمه را در پیش گرفتند و این‌ها را بخشیدند و این عزت جمهوری اسلامی را می‌رساند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه الگوی همه‌پرسی در جهان جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: در دنیا کشوری نداریم که این‌طور آزادانه مردم را به شرکت در انتخابات در سلامت و امنیت دعوت کند و محدودیتی نگذاشته است.

کارنامه و شرایط یک نماینده خوب را از منظر مقام معظم رهبری و قانون بپرسیم

فدا با تأکید بر ضرورت انتخاب افراد اصلح و شایسته برای قانون‌گذاری تصریح کرد: اگر اطلاعی نسبت به انتخاب فرد اصلح و آگاه نداریم باید از اهلش بپرسیم، کارنامه و شرایط یک نماینده خوب را از منظر مقام معظم رهبری و قانون بپرسیم. تنها دولتی که دنبال مجلس سازی و کاندیدا نیست دولت جمهوری اسلامی ایران است که البته تلاش دولت سیزدهم بر برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

باید کسانی انتخاب شوند که به دنبال خدمت به انقلاب هستند تا کشور را به سمت قله‌های مقاومت و تمدن اسلامی پیش ببرند 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سخن رهبر انقلاب اسلامی که نزدیک قله تمدن اسلامی هستیم ادامه داد: خستگی و عقب‌نشینی در این راه ممنوع است. این دعوت به استقامت و حرکت در مسیر رهبر و مقابله با دشمن نیازمند داشتن روحیه انقلابی و جهادی است. باید کسانی انتخاب شوند که به دنبال خدمت به انقلاب هستند تا کشور را به سمت قله‌های مقاومت و تمدن اسلامی پیش ببرند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: در مقابل فتنه‌های دشمن سه راه داریم: مقابل دشمنان تسلیم شویم. دوم آنکه بجنگیم که آن‌هم خسارت خاص خودش را دارد و مورد سوم که مقاومت فعال است که این همان مشارکت و رأی و حضور باشکوه مردم در انتخابات است. کاری که بعد از جنگ تا کنون انجام دادیم. امروز قابلیت‌ها، دستاوردها و توانمندی‌ها و.. خوبی را در اختیار داریم و نباید نگران باشیم.

فدا اظهار کرد: به برکت امام راحل؛ اسلام ناب به جهان عرضه شد. او بود که مسئله فلسطین در جهان زنده شد.

وی مقاومت فلسطینی‌ها در مقابل رژیم صهیونیستی را حاصل الگوگیری آنها از انقلاب و مردم جمهوری اسلامی دانست و افزود: فلسطینی‌ها با نزدیکی به انقلاب و تمسک به اسلام ما و الگوگیری از شهدا و مردم ما چهار ماه و ۱۵ روز ایستادگی کردند. چون آنها از ما الگو گرفتند و در مقابل چشم‌انداز تحریم که مساوی با آوارگی است ایستاده‌اند. روی همین خرابه‌ها ایستادند و عقب‌نشینی نمی‌کنند. قدرت تخریب رژیم صهیونیستی بالاست ولی قدرت پیروزی را ندارند و خودشان هم به این مسئله واقف هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان کرد: امروز ۴۰ درصد ظرفیت حماس مورداستفاده قرار گرفته است. برای اولین‌بار است که مراکز آموزشی و تولیدی رژیم صهیونیستی تعطیل است و هیچ پروازی به مرکز تل‌آویو صورت نمی‌گیرد. روزانه ۵۰۰ میلیون دلار هزینه جنگ آنهاست. رژیم صهیونیستی بسیار از دست یمن و لبنان و عراق و سوریه خسته شده و راه به جایی نبرده است. تا جایی که برای تهدید به ما مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.