بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد با عنوان «نوید حضور پرشور انتخاباتی در استان اصفهان»

اصفهان اساتید

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد با عنوان «نوید حضور پرشور انتخاباتی در استان اصفهان»

کانون بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی واحد دولت آباد بیانیه‌ای عنوان «نوید حضور پرشور انتخاباتی در استان اصفهان» صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی واحد دولت آباد بیانیه‌ای عنوان «نوید حضور پرشور انتخاباتی در استان اصفهان» صادر کرد.  

 متن بیانیه  بدین شرح است: 

وَلَا يَطَئُونَ مَوْطِئًا يَغِيظُ الْكُفَّارَ وَلَا يَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَيْلًا إِلَّا كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ (سوره مبارکه توبه آیه ۱۲۰) 

هر عملی و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است. 

 دشمنان دین، دشمنان اسلام، دشمنان ایران با انتخابات ما بشدّت مخالفند، بنابراین اقدام به انتخابات یک عمل صالح است. همه باید در این برهه‌ی زمانی، دو درس را از امام راحل (ره)  به یاد داشته باشیم: اول، وحدت کلمه و حفظ انسجام و محبت به یکدیگر و دور ریختن عوامل تفرقه و اختلاف؛ دوم، حضور عمومی در صحنه؛ همچنان که امروز بحمداللَّه همه‌ی ملت ایران در صحنه حاضرند. 

همه‌ی کسانی که دنبال عمل صالحند و می خواهند عمل صالح انجام بدهند، بدانند حضور در انتخابات یک عمل صالح از طرف اینها است. ملت ایران، از این حقیقت به خود می‌بالند که به خاطر خدا و اسلام و قرآن، مورد کینه و عداوت مستکبران و گردنکشان عالم قرار گرفته‌اند. جوانان به خود می‌بالند که در جبهه‌های گوناگون، به خاطر اسلام جنگیدند و محنت کشیدند. هر رنجی در راه خدا و برای دفاع از ارزشهای اسلامی و از قرآن، یک حسنه است. 

کانون بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، حضور پر شور مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان اصفهان را در پای صندق‌های رای نوید داده و به یاری خدای متعال بار دیگر، با انتخاباتی پرشور، با آرمان‌های امام راحل و شهدا بیعتی دوباره می کنیم.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.