حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی در ثبات و حفظ اقتدار دفاعی، امنیتی و علمی ایران اسلامی دارد

اصفهان اساتید
محمد باقری در نشست «نقش هوش مصنوعی و متاورس در تحولات نوین جهانی» گفت:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی در ثبات و حفظ اقتدار دفاعی، امنیتی و علمی ایران اسلامی دارد

محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در نشست تبیینی «نقش هوش مصنوعی و متاورس در تحولات نوین جهانی» ویژه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان اصفهان؛ گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه نقش مهمی در ثبات و حفظ اقتدار دفاعی، امنیتی و علمی ایران اسلامی دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  نشست تبیینی نقش هوش مصنوعی و متاورس در تحولات نوین جهانی ویژه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان اصفهان ویژه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان اصفهان به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با همکاری بسیج اساتید استان اصفهان و معاونت فرهنگی دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این مراسم با اشاره به الزامی شدن تدریس دو واحد درسی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» به عنوان درس عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، اظهار داشت: در همین راستا «کارگروه دفاع مقدس و مقاومت» تحت نظارت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در ادارات کل استان‌ها تشکیل شده است و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به آینده هوش مصنوعی و متاورس، ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت دانش‌افرایی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس و تلاش در جهت ارتقای توان علمی این اساتید از جمله برنامه‌های این اداره کل است.

«عباس کریمی‌ریزی» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه نیز در این نشست با اشاره به نقش فناوری متاورس در گام دوم انقلاب گفت: این فناوری مبتنی بر ۶ فناوری اصلی بلاکچین، تعامل، بازی، هوش مصنوعی، شبکه پرسرعت و اینترنت اشیاء است که اداره دنیا را متأثر خواهد ساخت، نه تنها اداره کشور ایران؛ بلکه اداره همه کشور‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: جهان متاورس، بستری را فراهم می‌سازد که در سایه آن در زندگی، کار، تحصیل، معاشرت و کسب درآمد کاربران تحول ایجاد شود و علاوه براین، این فناوری می‌تواند در جنگ شناختی نقش تأثیرگذاری را ایفا کند و‌لذا شناخت و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از این فرصت قبلا از اینکه به تهدید تبدیل شود، ضروری است.

 محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده نقش مهمی در ثبات و حفظ اقتدار دفاعی، امنیتی و علمی ایران اسلامی دارد.

1

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.