نکته شاخص سخنان نوروزی رهبر انقلاب «مقایسه تحول در چارچوب قوانین اسلامی و تحول مورد نظر دشمنان نظام» است

اصفهان اساتید
معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان؛

نکته شاخص سخنان نوروزی رهبر انقلاب «مقایسه تحول در چارچوب قوانین اسلامی و تحول مورد نظر دشمنان نظام» است

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با توجه به اهمیت خاص سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب؛ گفت: یکی از نکات مهم اشاره شده توسط رهبر انقلاب موضوع تحول است که در موارد مکرر نیز توسط ایشان در موضوعات مختلف به آن پرداخته شده بود؛ اما نکته شاخص سخنان اخیر مقایسه تحول در چارچوب قوانین اسلامی و تحول مورد نظر دشمنان نظام است که هدف آن تنها تغییر نظام در راستای اهداف استکبار جهانی است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، فرهاد مصری نژاد معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در گفتگو با روابط عمومی این سازمان با توجه به اهمیت خاص سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب در روز سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در مشهد مقدس و لزوم عنایت و توجه بیش از پیش به تاکیدات رهبری انقلاب در خصوص تحول و تحول آفرینی؛ گفت: یکی از نکات مهم اشاره شده توسط رهبر انقلاب موضوع تحول است که در موارد مکرر نیز توسط ایشان در موضوعات مختلف به آن پرداخته شده بود؛ اما نکته شاخص سخنان اخیر مقایسه تحول در چارچوب قوانین اسلامی و تحول مورد نظر دشمنان نظام است که هدف آن تنها تغییر نظام در راستای اهداف استکبار جهانی است.

تبیین مفهوم تحول در اندیشه رهبر معظم انقلاب با توجه به سخنرانی نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی  

مصری نژاد افزود: سال 1401 با تمام تلخی‌ها و شیرینهایش مثل سال‌های قبل گذشت و سال جدید همراه با امید آغاز شد. همچون سنوات قبل رهبر معظم انقلاب شعاری و نامی را برای سال تعیین کردند که همه امکانات کشور و همت مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال به کار گرفته شود.

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: سخنرانی معظم‌له در حرم مطهر رضوی نیز طبق معمول سرشار از نکات مهم، امید‌آفرین و تکلیف‌ساز برای آحاد ملت و مسئولین بود که لازمست بر اساس آن برنامه‌ریزی سال تنظیم و اجرا گردد.

وی عنوان کرد: یکی از نکات مهم اشاره شده توسط رهبر انقلاب موضوع تحول است که در موارد مکرر نیز توسط ایشان در موضوعات مختلف به آن پرداخته شده بود. تحول به مفهوم پویایی، عدم رکود، رشد و پیشرفت از مهمترین ضرورت‌های هر نظامی است چرا که عدم پویایی و توقف نتیجه‌اش چیزی جز اضمحلال و نابودی نخواهد بود. اما نکته شاخص سخنان اخیر مقایسه تحول در چارچوب قوانین اسلامی و تحول مورد نظر دشمنان نظام است که هدف آن تنها تغییر نظام در راستای اهداف استکبار جهانی است.

 

تبیین نقاط متعدد قوت نظام و برشمردن دلایل مخالفت دشمنان با انقلاب اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

مصری نژاد افزود: آنچه که باعث می‌شود دشمنان نظام همواره در تلاش برای مخالفت با رهبر انقلاب به هر ابزاری متوسل شوند همین «نگاه واقع‌بینانه، روشنگرانه و تحول‌خواه» ایشان می‌باشد. چرا که معظم له همواره ضمن بیان شفاف و بدون تعصب نقاط ضعف و قوت مجموعه نظام و تعیین مسیر تحول‌گرایانه، در مجموع امید و آینده‌ای روشن را برای مخاطبین اعم از مسئولین و مردم ترسیم می‌نمایند.

 

 تبیین دلایل شکل‌گیری اغتشاشات اخیر و دلایل پیروزی جمهوری اسلامی در این غائله

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان تاکید کرد: مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری در اغتشاشات بویژه اغتشاشات پاییز 1401 و البته اتفاقات مشابه در سنوات گذشته نیز از جمله مواردی است که سردمداران این نوع حرکات را عصبانی نموده است و لذا در تلاش هستند که چهره رهبری و بصورت کلی‌تر نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی ایران را تضعیف و تخریب نموده و عوامل نادان داخلی آنان را به تلاش برای تحول و تغییر ساختار نظام در راستای حذف ولایت فقیه بگمارد. اخیرا برخی مقالات از سوی افرادی که سابقه مسئولیت در جمهوری اسلامی نیز داشته‌اند منتشر شده است که در تلاش هستند با بحث‌های به زعم خود علمی ولایت فقیه و عملکرد شخص آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را بصورت کاملا ناشیانه به چالش بکشند.

 

بررسی زمینه‌های ارتقای اعتماد به نفس ملی و هوشیاری ملی برای طی کردن مسیر تحولی

مصری نژاد بیان کرد: گرچه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم همچنان مشکل اول نظام است و شعار امسال در جهت کاهش تورم باید در مجموعه نظام مد نظر قرار گیرد اما با مراجعه به آمارهای داخلی و بین‌المللی و همچنین تحلیلهای مختلف به این واقعیت می‌توان دست‌یافت که نظر مقام معظم رهبری مبنی بر پیشرفت سریع نظام و حرکت تمدنی آن کاملا صحیح و مبتنی بر واقعیت است که لازمست برای آحاد ملت نیز به صورت مناسبی تبیین گردد.

 

تبیین موفقیت‌های ایران در عرصه سیاست خارجی و اهمیت گسترش روابط با کشورهای منطقه و جهان

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، گفت: برنامه‌های اخیر دولت در جهت افزایش تولید، ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه و در نتیجه تقویت تجارت خارجی، پیمانهای پولی دوجانبه و چند جانبه ‌با کشورهای مختلف بویژه همسایگان در جهت حذف دلار به عنوان ارز اصلی معاملات، اعلام آمادگی ایجاد روابط اقتصادی با کشورهای اروپایی (‌طبق بیان رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی) و عضویت در گروه‌های اقتصادی مختلف همه نشانگر اتفاقات خوب آینده در جهت خلق ثروت و افزایش درآمد واقعی کشور و انشالله رسیدن به یک ثبات اقتصادی که طعم شیرین آن به مذاق مردم نیز برسد بوده و امید است با تلاش‌های مضاعف مشکلات معیشتی مردم نیز رو به بهبود رود.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.