دفاع از حق و تبیین حق در عصر غیبت وظیفه‌ ما و «مصداق مهم جهاد تبیین» است

اصفهان اساتید
حجت الاسلام آبکار اصفهانی:

دفاع از حق و تبیین حق در عصر غیبت وظیفه‌ ما و «مصداق مهم جهاد تبیین» است

حجت الاسلام والمسلمین مجید آبکار اصفهانی در جشن اعیاد شعبانیه که به همت هیئت فرهنگی مذهبی مصباح الهدی دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: یکی از وظایف ما در عصر غیبت دفاع از حق و تبیین حق می‌باشد که از مصداق‌های مهم جهاد تبیین است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مجید آبکار اصفهانی در جشن اعیاد شعبانیه که به همت هیئت فرهنگی مذهبی مصباح الهدی دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: یکی از وظایف ما در عصر غیبت دفاع از حق و تبیین حق می‌باشد که از مصداق‌های مهم جهاد تبیین است.

حجت الاسلام آبکار با بیان این که تاریخ، صحنه حضور و نزاع دو گروه حقّ و باطل و دو اندیشه طغیان‌‌گرى و حق‌گرایى است؛ ادامه داد: راه حقّ و صلاح، راه پیامبران و صالحان و راه باطل و کفر، راه شیاطین و سردمداران زر و زور و تزویر است.

این استاد بسیجی ادامه داد: این دو گروه و نبرد میان آنها، همیشه در جامعه بوده و همه منتظران واقعى امام زمان(عج)، باید پیرو و طرفدار حق و مخالف و دشمن باطل باشند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) عنوان کرد: با ظهور حضرت مهدى(عج)، جهان شاهد مصاف نهایى حق و باطل و پیروزى و غلبه حق به رهبرى آن حضرت خواهد بود و منتظران ظهور نیز در هر حال باید براى چنین مصافى آماده باشند و خود نیز باید حق و حق‌خواهى را محور و مدار برنامه‌ها و فعالیت‌هایشان قرار دهند.

حجت الاسلام آبکار گفت: رسول خدا«ص» در این زمینه مى‌فرماید: «لا تَزالُ طائفة مِن اُمّتى على الحَقّ ظاهرین حتّى یأتى امرُ اللّه»؛ نهج الفصاحه، ج 2، ص 516 ؛«گروهى از امت من همواره حق را آشکار مى‌کنند تا فرمان خدا (امر ظهور) فرا رسد».

وی ازود: حضرت على«ع» نیز مى‌فرماید: «واللّه ما یکونُ ما تأملون حتّى یهلِک المبطلون و یضمحلّ الجاهلون و یأمن المتّقون...»؛ نهج البلاغه، ج 1، ص 198؛ «به خدا سوگند! آنچه آرزو مى‌کنید، تحقّق نمى‌یابد، مگر هنگامى که باطل از بین رود و نادان‌ها نابود شوند و پرهیزگاران، آرامش خود را باز یابند...».

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.