وضعیت سرگردانی بعلت نداشتن مسئولیت اجتماعی ایجاد شده

اصفهان اساتید
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در همایش استانی جهاد تبیین؛

وضعیت سرگردانی بعلت نداشتن مسئولیت اجتماعی ایجاد شده

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در همایش جهاد تبیین بسیج اساتید اصفهان با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و بسیج اساتید باید حرف از تمدن عظیم اسلامی بزنند، بر مسئولیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: قوم بنی اسرائیل به دلیل نداشتن مسئولیت اجتماعی ۴۰ سال در بیابان‌ها سرگردان بودند و اکنون ما در این وضعیت به سر می‌بریم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، همایش استانی جهاد تبیین و جشنواره علمی شهید چمران با حضورحجت الاسلام و المسلمین پناهیان و جمعی از اساتید و دانشجویان به همت بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان سخنران این همایش گفت: شهید چمران نگاه تمدنی داشت و حتی وقتی همسر و فرزندش از او جدا شدند، او همچنان در این مسیر ایستاد.

علیرضا پناهیان با بیان اینکه دولت باید در هر عرصه منت نیرو‌های خلاق را بکشد، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و بسیج اساتید باید حرف از تمدن عظیم اسلامی بزنند.

وی اضافه کرد: عده‌ای از بی‌حجابی گله می‌کنند که این امر نتیجه نداشتن مسئولیت اجتماعی است.

علیرضا پناهیان با اشاره به اینکه ما در حال بنای یک تمدن جدید هستیم، افزود: ما از حقیقت دین که در صدر اسلام است فاصله گرفته‌ایم و باید به دنبال تمدنی باشیم که به انسان بها دهد.

وی به داستان سرگردانی قوم بنی اسرائیل اشاره کرد و گفت: این قوم به دلیل نداشتن مسئولیت اجتماعی ۴۰ سال در بیابان‌ها سرگردان بودند و اکنون ما در این وضعیت به سر می‌بریم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان با بیان اینکه قانون اضافی مانع مسئولیت اجتماعی می‌شود، افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر در مجلس شورای اسلامی به طور جدی توجهی به تمدن اسلام نبوده است.

این همایش با همکاری سازمان بسیج اساتید استان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه برگزار و در پایان از برگزیدگان جشنواره علمی شهید چمران تجلیل شد.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداسیمای استان اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.