تبریک نهضت استادی بسیج اصفهان بمناسبت روز پاسداران حریم ولایت و روز جانبازان عاشق ولایت

اصفهان اساتید

تبریک نهضت استادی بسیج اصفهان بمناسبت روز پاسداران حریم ولایت و روز جانبازان عاشق ولایت

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیام تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بویژه روز پاسداران حریم ولایت و روز جانبازان عاشق ولایت را گرامی‌داشت و می‌نویسد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاری در چشمان استکبار جهانی است که هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را شکسته و امید مستضعفان و مظلومان در هر کجای عالم خواهد بود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیام تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بویژه روز پاسداران حریم ولایت و روز جانبازان عاشق ولایت را گرامیداشت.

 

متن پیام بدین شرح است:

یکی از بهترین نامگذاریها، همین نامگذاری «روز پاسدار» است.(مقام معظم رهبری 18/11/1370)

سوم شعبان سالروز میلاد سراسر نور و سعادتِ سرور و سالار شهیدان، رمز و راز عاشق شدن انسانهایی است که قدم در راه تعالی و کمال نهادند و مایه عزت و افتخار اسلام و ایران شدند. اراده های عاشورایی که انگیزه خود را از قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرفته و جهاد خویش را منطبق بر اسلام ناب نمودند و نام خویش را به نیکی "پاسدار انقلاب اسلامی" نهادند.

نهضت استادی بسیج اصفهان فرارسیدن اعیاد شعبانیه؛ روز پاسداران حریم ولایت و روز جانبازان عاشق ولایت را گرامیداشته، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را محضر مقام معظم رهبر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان و پاسداران جان برکف و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، سرداران شهید و همه شهدای سپاه پاسداران، یادآور می‌شود: عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند، این نیروی مقتدر و الهی، خاری در چشمان استکبار جهانی بوده و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان ر شکسته است و امید مستضعفان و مظلومان در هر کجای عالم خواهد بود. توفیق روزافزون بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی را از خدای باری تعالی خواستاریم.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.