پیام قدردانی نهضت استادی بسیج اصفهان از حضور حماسی پرافتخار ملت قدرشناس در یوم الله 22 بهمن

اصفهان اساتید

پیام قدردانی نهضت استادی بسیج اصفهان از حضور حماسی پرافتخار ملت قدرشناس در یوم الله 22 بهمن

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی قدردانی خود را از حضور افتخارپر افتخار و غرور انگیز ملت بزرگ و قدرشناس ایران و استان عزیزمان اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام نموده، این حضور حماسی را محضر رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض نموده بیعت دوباره خود را با ولی امر مسلمین اعلام می داند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی قدردانی خود را از حضور افتخارپر افتخار و غرور انگیز ملت بزرگ و قدرشناس ایران و استان عزیزمان اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام نموده، این حضور حماسی را محضر رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض نموده بیعت دوباره خود را با ولی امر مسلمین اعلام می داند.

 

متن پیام قدردانی و تجدید بیعت نهضت استادی بسیج اصفهان بدین شرح است:

 

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴿۸ صف

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد

حضور افتخارپر افتخار و غرور انگیز ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد تلاشهای دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن اقکار ملت نه فقط نتیجه نداشته بلکه انسجام و اتحاد ملی را بیش از گذشته به دنبال داشته است.

 امروز با مشاهده این حجم از شور انقلابی و حضور خالصانه مردم با ایمان ایران مفهوم "ما ملت امام حسینیم" و "ما ملت شهادتیم" بیشتر  معنا می یابد که حسینی بودن و انقلابی بودن به معنای ایستادن پای کار نظام در هر شرایطی و با هر فشاری تجلی پیدا می کند.

آفرین به ملت قدر شناسی که پای آرمان‌های امام راحل (ره) ایستاد و قدر خون شهدای خود را دانست و بیعت خود با امام المسلمین را بار دیگر تجدید نمود تا گوش به فرمان رهبری حکیم خود مسیر انقلاب را ادامه داده و جهانیان را به حیرت وادارد.

نهضت استادی بسیج استادان استان اصفهان ضمن ارج نهادن به این حضور دشمن‌شکن از حضور همه اقشار جامعه بویژه دانشگاهیان تقدیر و تشکر نموده و عاقبت به خیری را برای همگان آرزومند است. همچنین بار دیگر به مسئولین محترم کشور یادآوری می نماید قدر این ملت مومن و وفادار را بشناسید و تا پای جان برای خدمت به این ملت الهی کار و تلاش کنید که امروز چه جهادی بهتر از خدمت به بندگان خالص خدا می تواند تصور شود.

در پایان ضمن تبریک به مقام معظم رهبری بیعت خود را با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) که بی‌شک رسیدن نظام به این نقطه مدیون رهبری حکیمانه ایشان است، اعلام می نماییم.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.