حضور مردم در انتخابات بعنوان عامل اقتدار و قدرت ملی قلمداد می‌شود

اصفهان اساتید
در جلسه هم اندیشی بسیج استادان دانشگاه اصفهان مطرح شد:

حضور مردم در انتخابات بعنوان عامل اقتدار و قدرت ملی قلمداد می‌شود

رئیس حراست دانشگاه اصفهان در جلسه هم اندیشی بسیج استادان دانشگاه اصفهان که با حضور اعضای هیات علمی برگزار شد؛ گفت:حضور مردم در انتخابات بعنوان عامل اقتدار و قدرت ملی قلمداد می‌شود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه هم اندیشی بسیج استادان دانشگاه اصفهان با حضور اعضای هیات علمی پس از نماز جماعت به امامت مسئول نهاد مقام معظم رهبری  سه شنبه 24بهمن در سالن ساختمان نهاد  برگزار شد.

رئیس حراست دانشگاه اصفهان در این جلسه ضمن عرض تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همه شهدا؛ اعیاد شعبانیه را نیز تبریک گفت.

وی در ادامه به تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشریح ارکان سه گانه «امت، مکتب و ولایت» اشاره کرد و افزود:  انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب منحصر به فرد در طول تاریخ به شمار می‌رود.

رئیس حراست دانشگاه اصفهان در بخش دیگری از سخنانش  ضمن تقدیر از حضور پیروزمندانه و شکوه‌مندانه مردم در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن در شهر‌ها و روستاها، گفت: حضور مردم سرمایه و پشتوانه این انقلاب بوده و هست.

محمدی در ادامه با تاکید بر اهمیت شرکت گسترده مردم در انتخابات در خصوص نقش و وظیفه مهم استادان مطالبی را عنوان نمود و اظهار کرد: آمار بالای شرکت کنندگان در انتخابات بعنوان عامل اقتدار و قدرت ملی  قلمداد می‌شود.

مسئول بسیج استادان دانشگاه اصفهان  نیز آغاز چهل و ششمین سال پیروزی انقلاب را تبریک عرض نمود و ضمن بیان نکاتی در اهمیت جلسات هم اندیشی استادان دانشگاه مراتب تشکر و قدردانی خود را از سخنران و حاضران ابراز کرد.

در ادامه برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با پرسش وپاسخ به اتمام رسید. 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.