تبیین 5 ابرچالشی که مجلس آینده باید دنبال کند/فردای روشن در گرو انتخاب کاندیدهای متخصص و متعهد است

اصفهان اساتید
دکتر قزوینی در نشست انتخاباتي فرداي روشن» دانشگاه کاشان:

تبیین 5 ابرچالشی که مجلس آینده باید دنبال کند/فردای روشن در گرو انتخاب کاندیدهای متخصص و متعهد است

آقای دکتر قزوینی استاد دانشگاه در نشست انتخاباتي با عنوان «فرداي روشن» در جمع استادان بسیجی دانشگاه کاشان و فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان این که اصلاح نظام بانکی کشور، ایجاد سیستم دقیق مالیاتی، حل مشکل انرژی، بودجه‌ریزی هدفمند و رفع مشکل محیط زیست بعنوان 5 ابرچالش کشور است؛ و مجلس آینده باید آنها را دنبال کند؛ گفت: برای فردای روشن ارتباط بین مردم و انتخاب کننده و انتخاب شونده از مسائل مهم است و فردای روشن در گروه انتخاب کاندیدهای متخصص و متعهد است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست انتخاباتي با عنوان "فرداي روشن" همراه با پرسش و پاسخ پيرامون مسائل انتخاباتي به همت بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه کاشان و بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان چهارشنبه 11 بهمن ماه در سالن شهيد عليمحمدی دانشگاه کاشان برگزار شد؛ این نشست همراه با صدور گواهي دانشافزايي براي اساتيد بود.  

آقای دکتر قزوینی بعنوان سخنران این نشست به تبیین 5 ابرچالش مهم که مجلس آینده باید آنها را دنبال کند تا مشکلات کشور بر طرف شود اشاره کرد و گفت:  این ابرچالش ها عبارتند از:

 1- مشکل اصلاح نظام بانکی کشور

2- ایجاد سیستم دقیق مالیاتی

3- حل مشکل انرژی

4- بودجه ریزی هدفمند

5- رفع مشکل محیط زیست

 

وی با بیان این که وقتی توجه و دقت لازم نباشد یک آسیب کوچک تبدیل به یک ابر بحران می‌شود؛ ادامه داد:‌ 5 ابرچالش در تاریخ ایران ‌و در اقتصاد ایران بحران و آسیب بوده بعضی‌ها در 200 سال گذشته بعضی‌ها ‌در  100 سال گذشته و بعضی‌ها شضت هفتاد سال است تا رسیدیم به تاریخ انقلاب. 

قزوینی گفت: اینها آسیب‌هایی بوده که وقتی درست دیده نشده امروز تبدیل به ابر بحران ‌ها و ابر چالش می‌شود

 

این استاد دانشگاه در ادامه گفت:  هر جایی که از کلام امامین انقلاب و معمار انقلاب دور شدیم به چالش کشیده شدیم امام می‌فرمایند مجلس راس امور است؛ مجلس ریل است دولت لوکوموتیو است؛ یعنی در جای خودش از دولت‌ها باید مطالبه کرد ولی قبل از آن باید مجلس را دید که مجلس درست با تخصص و تعهد داشته باشیم قانون درست وضع و براین قانون نظارت کنند.

 

 فردای روشن در گروانتخاب کاندیدهای متخصص و متعهد است

وی با اشاره به این که الان مجلس نیاز به چه چیزی دارد گفت: فردای روشن از قِبل انتخابات شکل می‌گیرد و شور انتخاباتی با انتخاب درست است و باید آدم‌هایی انتخاب کنیم که هم باور و اعتقاد دارند خدا ترس هستند و هم دارای تخصص و سواد و تعهد داشته باشند.  

 

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.