برگزاری چهارمین بازدید راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان از اجرای عملیات ساخت و ساز خط ۲ مترو اصفهان + تصاویر

اصفهان اساتید
با مشارکت معاونت پژوهشی دفتر ارتباط با صنعت و بسیج استادان دانشگاه اصفهان؛

برگزاری چهارمین بازدید راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان از اجرای عملیات ساخت و ساز خط ۲ مترو اصفهان + تصاویر

بازدید از اجرای عملیات ساخت و ساز خط ۲ مترو اصفهان، به دست پرتلاش متخصصین ایرانی, در سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان» روز دوشنبه مورخ ۹ بهمن ماه، بازدید از خط ۲ مترو اصفهان با حضور اعضا هیات علمی، دانشجویان مقطع دکتری، با محوریت ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه و با مشارکت بسیج اساتید دانشگاه اصفهان انجام شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بازدید از اجرای عملیات ساخت و ساز خط ۲ مترو اصفهان، به دست پرتلاش متخصصین ایرانی, در سلسله بازدیدهای راهیان  پیشرفت دانشگاه اصفهان» روز دوشنبه مورخ ۹ بهمن ماه، بازدید از خط ۲ مترو اصفهان با حضور اعضا هیات علمی، دانشجویان مقطع دکتری، با محوریت ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه و با مشارکت بسیج اساتید دانشگاه اصفهان انجام شد.

بنا بر نظرات مهندسین و مسئولین مربوطه در مترو، تمامی عملیات ساخت و ساز این پروژه کلان، توسط متخصصین ایرانی در حال انجام است که این موضوع باعث افتخار و سربلندی کشور است.

معاون ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه گفت: از آنجا که کلیه فعالیت‌های حوزه مترو، مبتنی بر تحقیقات و مطالعات وسیع و دقیق علمی می باشد، لذا نقش و مشارکت دانشگاه‌ها در این زمینه بسیار مهم و ضروریست و دانشگاه اصفهان آمادگی خود جهت هرگونه همکاری در این خصوص را اعلام می دارد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه نیز ضمن ارزشمند دانستن فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف مترو، بومی سازی دانش در این زمینه را از جمله افتخارات کشور در سال‌های اخیر دانست.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.