برگزاری سومین بازدید راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان با محوریت جامعه محوری و تمدن‌سازی

اصفهان اساتید
با مشارکت معاونت پژوهشی دفتر ارتباط با صنعت و بسیج استادان دانشگاه اصفهان

برگزاری سومین بازدید راهیان پیشرفت دانشگاه اصفهان با محوریت جامعه محوری و تمدن‌سازی

سومین بازدید از سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت با حضور تعدادی از رؤسا و معاونین پژوهشی دانشکده ها، اساتید، دانشجویان، مسئول بسیج اساتید دانشگاه، معاون و کارشناسان ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، پایگاه رایانه ای نور و همچنین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در شهر مقدس قم روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه، انجام شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سومین بازدید از سلسله بازدیدهای راهیان پیشرفت با حضور تعدادی از رؤسا و معاونین پژوهشی دانشکده ها، اساتید، دانشجویان، مسئول بسیج اساتید دانشگاه، معاون و کارشناسان ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، پایگاه رایانه ای نور و همچنین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در شهر مقدس قم روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه، انجام شد.

احمدرضا نصر مسئول بسیج اساتید دانشگاه در این بازدید ضمن بیان اهمیت این برنامه‌های ارزشمند، یکی از اهداف این دیدارها را آشنایی بیشتر با افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های اخیر دانست.

  اساتید و دانشجویان نیز بنا بر تخصص خود، نقطه نظرات و پیشنهادات کاربردی در خصوص حل مسائل مورد نظر و نیاز مؤسسات را بیان کردند.

آقای ضیایی معاون ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، تحقق شعار ریاست محترم دانشگاه که جامعه محوری و تمدن سازی می‌باشد را منوط به توسعه و تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه دانست.

از دستاوردهای این بازدید، ارائه چند طرح پیشنهادی، برنامه‌ریزی برای مشارکت اساتید دانشگاه در شوراها و کارگروه‌های تخصصی آنها، هماهنگی جهت تنظیم قرارداد باز، اعزام اساتید جهت گذراندن دوره فرصت مطالعاتی صنعتی را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.