کنش‌گری نخبگان در جریان انتخابات نیازمند هم افزایی با نهاد رهبری در دانشگاههاست

اصفهان اساتید
مسئول بسیج اساتید استان اصفهان گفت:

کنش‌گری نخبگان در جریان انتخابات نیازمند هم افزایی با نهاد رهبری در دانشگاههاست

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در نشست نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان، گفت: کنش‌گری نخبگان ما در جریان انتخابات نیازمند هم افزایی با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههاست.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در نشست نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان، با بیان این که ظرفیت بسیج اساتید ظرفیت بسیار ویژه ای است، گفت: کنش‌گری نخبگان ما در جریان انتخابات نیازمند هم افزایی با نهاد  مقام معظم رهبری در دانشگاههاست.

وی با اشاره به این که همه دانشگاههای بزرگ مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری داریم، گفت: مطالبه و انتظار بسیج اساتید در دانشگاههای دیگر مثل دانشگاههای غیر انتفاعی هم تاسیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است. 

باقری با بیان این که تعامل و همکاری مجموعه بسیج اساتید با مجموعه نهاد در سطح دانشگاهها بسیارخوب بوده، اظهار کرد: تعاملات و کار مشترک بیشتر  مورد تاکید است و این که  بتوانیم از ظرفیتها بطور خاص بیشتر استفاده کنیم، ظرفیت هایی که آن را مدیون خون شهدا هستیم.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری، گفت: در وضعیت و شرایط فعلی کنش‌گری نخبگان در جریانات انتخابات در کنار هم افزایی ما با نهاد رهبری بسیار مهم است.

وی با تاکید بر این که نیازمند کار انقلابی و جهادی هستیم، اظهار کرد: این ظرفیت را باید قدر بدانیم که اقداماتی با سه نگاه ویژه حضور حداکثری، تبیین دولت جوان حزب اللهی و مطالبه گری داشته باشیم.

مصوبات جلسه

  استمرار جلسات، استفاده از همه ظرفیتهای جهت آگهی بخشی به حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه،  توجه ویژه به جامعه دانشجویی در بحث انتخابات تاکید بر تقویت ارتباط نهضت استادی بسیج با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و اجرای برنامه های مشترک از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.