حفظ نظام اوجب واجبات و میزان مشارکت از ارکان مهم آن است

اصفهان اساتید
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خوشنویس زاده؛

حفظ نظام اوجب واجبات و میزان مشارکت از ارکان مهم آن است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، گفت: حفظ نظام اوجب واجبات و میزان مشارکت از ارکان مهم آن است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خوشنویس زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان، گفت: حفظ نظام اوجب واجبات و میزان مشارکت از ارکان مهم آن است.

این نشست با حضور مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان، همچنین مسئول و جانشین، شورای بسیج اساتید و مدیران کانونهای بسیج اساتید استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خوشنویس زاده در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام ذیقعده و ولات حضرت فاطمه معصومه (س)،  با بیان این که مدتها بود تمایل داشتیم با مجموعه بسیج جلسه‌ای داشته باشیم، گفت: دو مجموعه در دانشگاهها هست که نزدیکی و  ارتباط صمیمی آنها و  تقویت ارتباطی این دو مجموعه انصافا خاری در چشم افراد بدخواه اسلام و انقلاب و بدخواه جبهه انقلاب و  ارزشهای انقلاب اسلامی است، یکی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و یکی مجموعه بسیج است که از  بسیج دانشجویی و کارمندان گرفته تا بسیج اساتید را شامل می شود، همه ما به بسیجی بودن‌مان افتخار می کنیم و همه اقشار بسیج ارزش والای خود را دارند، اما بسیج اساتید یک بسیج نخبگانی با یک تراز بالاتری از جهت علمی است. 

وی با بیان این که جلسات مشترک خوبی داشته ایم، گفت: امیدواریم که با این گونه جلسات با طرح ریزیها و برنامه ریزیها و گفتگو‌ها بتوانیم کارهای بیشتر از گذشته داشته باشیم جلسات مشترکی هم داشته‌ایم با گفتگو و همدلی بیشتر و ارتباط با تمام دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ایجاد شود و یک هم افزایی با هم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خوشنویس زاده، در ادامه با بیان این که چرا که خرد جمعی برکات بیشتری دارد اظهار کرد: هیچ اتحادی در دانشگاه دشمن شکن تر از این اتحاد نیست اتحاد الحمدالله هست هر چه بیشتر شود اخلاص آن بیشتر شود بهتر است. 

وی در ادامه با اشاره به این که در آستانه انتخابات هستیم و همیشه انتخابات موضوعی مهم و حساس در این 42 سال بوده است، بیان کرد: این انتخابات هم بطور ویژه حساس است، مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم است، الان اوجب واجبات که حفظ نظام است جلو راه ماست و یکی از ارکان مهم آن الان میزان مشارکت است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.