رای دادن یک عبادت است

اصفهان اساتید
یادداشت معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان اصفهان؛

رای دادن یک عبادت است

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان به ایام حساس انتخابات به تلاش های و تبلیغات گسترده دشمنان اشاره کرده، در یاداشتی تحت عنوان « رای دادن یک عبادت است» می‌نویسد: باید علی وار وارد میدان شویم که هر رای ما به مثابه ضربه علی (ع) در جنگ خندق است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، علی اکبر جعفری معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) به ایام حساس انتخابات به تلاش های و تبلیغات گسترده دشمنان اشاره کرده ، در یاداشتی تحت عنوان «رای دادن یک عبادت است» می‌نویسد: باید علی وار وارد میدان شویم  که هر رای ما به مثابه ضربه علی (ع) در جنگ خندق است.

جعفری در ابتدای این یادداشت آورده است: در زمان رسول اکرم(ص)، و بعد از اینکه ایشان به مدینه هجرت نمودند، مشرکین برای براندازی دولت جدید اسلامی و ریشه کن نمودن اسلام، از شیوه جنگ نظامی به میدان آمدند.

وی ادامه می‌دهد: مشرکین از همان ماه‌های اول هجرت پیامبر اسلام(ص) به مدینه تاختند و در این راه، جنگ‌هایی بر مسلمین تحمیل کردند، بزرگانی همچون حضرت حمزه سیدالشهداء(س) را به شهادت رساندند.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به این که مشرکین مشکلات زیادی برای پیامبر و یارانش و مردم مدینه ایجاد کردند، اضافه می کند: این دشمنان، بازهم از پا ننشستند و کوتاه نیامدند تا جائیکه در سال پنجم هجرت با لشکر کشی وسیع که بنا برنقل منابع، بی‌سابقه‌ترین لشکر‌کشی تاریخ عرب می‌شد، با ۱۰ هزار نفر همراه مشرکین مکه و قبایل اطراف، یهودیان شبه جزیره عربستان از جمله خیبر، یهودیان ساکن در مدینه که مثلا هم پیمان پیامبر و مسلمانان بودند، با بهمراه داشتن شجاعان بزرگی همچون عمرو ابن عبدُوَد آمدند تا برای همیشه اسلام را براندازند؛ همه آمدند با تمام ابزار و امکانات، و این بود جنگ احزاب یا خندق.

جعفری به حجم تبلیغات مخالفین، معاندین و دشمنان ما از عرب و اروپایی و آمریکایی و خاندان پهلوی‌ها، منافقین، بهائیت و اسرائیل وغیره در این مرحله از آزمون ملت ایران اشاره کرده و می‌نویسد: اکنون باید علی وار به این جنگ وارد شویم.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان اصفهان، با اشاره به نکته مهم جنگ احزاب (خندق)، یادآور می‌شود: وقتی عمرو بن عبدود از خندق عبور کرد و در مقابل سپاه اسلام ایستاد و رجز خواند و مبارز طلبید، تنها علی ابن ابیطالب(ع)بود که برای مقابله با او مردانه به میدان آمد و لایق و شایسته این جمله تمجیدی پیامبر قرار گرفت که: امروز تمام اسلام در برابر تمام کفر قرار گرفته است و زمانی که حضرت علی (ع) موفق شد عمرو را به هلاکت برساند پیامبر اسلام (ص) فرمودند ضربه علی در جنگ خندق افضل از عبادت جنّ و اِنس است.

وی در ادامه با این پرسش که چرا تمام اسلام در برابر تمام کفر بود؟ و چرا یک ضربه شمشیر علی(ع) افضل از تمام عبادات؟، نوشته است: چون حساب، بودن و نابودی اسلام در میان بود که لشکر کفر، نفاق، شرک، یهود، وغیره آمدند برای زدن و نابودی پایگاه اول تشیع و اسلام در جهان،

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید استان اصفهان، در پایان می‌نویسد: اکنون یک حضور پرشور، یک رای؛ یک رای هوشمندانه ما می‌تواند مجددا مصداقی از کلام گُهر بار نبی مُکرّم خدا(ص)، باشد و انشاء الله،  در این آزمون سخت این کلام برای ما مصداق یابد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.