قوه مجریه باید در دست افرادی هم تراز با جمهوری اسلامی باشد

اصفهان اساتید
مدیر مسئول روزنامه کیهان:

قوه مجریه باید در دست افرادی هم تراز با جمهوری اسلامی باشد

حسین شریعتمداری در ویژه برنامه شنبه‌های انتخاباتی ،گفت: قوه مجریه از اصلی‌ترین بخش‌ها در کشور استکه باید در دست کسانی که هم تراز با جمهوری اسلامی هستند باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان؛ حسین شریعتمداری در ویژه برنامه شنبه‌های انتخاباتی با موضوع دولت جوان حزب‌اللهی «تبیین مولفه‌های سیاسی دولت آینده» که توسط کمیته استانی انتخابات نهضت استادی بسیج اصفهان با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه، برگزار شد، گفت: قوه مجریه از اصلی‌ترین بخش‌ها در کشور استکه باید در دست کسانی که هم تراز با جمهوری اسلامی هستند باشد.

شریعتمداری با بیان این که انتخابات ۱۴۰۰ را می‌توان عملیات نجات گروگان نام گذاشت، اظهار کرد: بعد از اعلام احراز صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان و بیانات رهبر معظم انقلاب در این باره، زمینه‌ها تا حد زیادی فراهم شده‌اند، قوه مجریه از اصلی‌ترین بخش ها در کشور است که باید در دست کسانی که هم تراز با جمهوری اسلامی هستند باشد .

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: عمدتاً سه فاکتور و جناح در صحنه حضور دارند. این جناح‌ها شامل نیروهای جبهه انقلاب، جریان‌های اصلاحات و آمریکایی‌ها می شود. طی چند ماه گذشته مقامات آمریکایی و کانون‌های زیر نظر آنها روی انتخابات ما بسیار حساس بوده‌اند و می‌خواهند قوه مجریه ما با آنها هماهنگی داشته باشد و در این زمینه تلاش می‌‌کنند.

وی تاکید کرد: ما باید با شناسایی اهداف و نقشه راه دشمن مسیر درست را که بر خلاف آن است پیدا کنیم. باید به نقشه راه نگاه کرده و حرکت‌ها را با آن بسنجیم و در این صورت است که ترفند های حریف کارساز نخواهد بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان فضای سیاسی حاکم بر جبهه اصلاحات را فشل توصیف کرد و گفت: این موضوع را از دیدگاه‌های رسمی که از سوی اصلاح طلبان مطرح می‌شود، درمی یابیم.

شریعتمداری با بیان این که جبهه اصلاحات در این ۸ سال از دولت آقای روحانی حمایت کرده و در آن نقش فعال داشتند پس تمام عملکردهای گذشته پای آنها هم نوشته شده است، گفت: نکته مهم این است که چه کسی باید انتخاب شود. از ویژگی‌ های مورد نظر برای انتخاب رئیس جمهور یکی از موارد، کفایت است.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) افزود: وقت سخن گفتن دامنه بحث بسیار گسترده است. اما وقت عمل دامنه تنگ می‌شود. این روزها بحث بر سر برنامه‌هاست، باید بدانیم که داشتن برنامه به تنهایی کافی نیست پس برنامه باید در کنار کارنامه باشد، یعنی کارنامه شما نشان می‌دهد که فرد توانایی عمل کردن به برنامه خود را دارد یا نه.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح، اعتقاد به توانمندی داخلی است که متاسفانه درسال‌های گذشته دولت به جای تکیه بر توانایی‌های داخلی، کشور را به دیگران گره زد و انتظار کمک از سوی آنها داشت .

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد : یک نامزد انتخابات باید درک کرده باشد که درگیری ما با نظام سلطه به چه علت بوده و باور داشته باشد که آمریکا شیطان بزرگ است و از جانب آن هیچگونه سودی به ما نمی‌رسد و اگر به این موضوع باور نداشته باشد مناسب مقام ریاست جمهوری نیست.

شریعتمداری با بیان برخی راهکارهای افزایش مشارکت افزود: ما نباید بگذاریم شعارهای بی محتوا افکار مردم را آلوده کنند، باید مراقب باشیم وارد حاشیه‌ها نشویم و آنها را نادیده بگیریم. نیروهای جبهه انقلاب هم باید به یک وحدت برسند تا آراء پراکنده نشوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.