برگزاری نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور در کاشان/ توان ۵۶ هزار استاد دانشگاه در خدمت حل مسائل کشور

اصفهان اساتید
با حضور معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید؛

برگزاری نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور در کاشان/ توان ۵۶ هزار استاد دانشگاه در خدمت حل مسائل کشور

حسین عبداللهی فر معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور در نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور که در کاشان برگزار شد، به کارکردها و پیام جببه علمی فرهنگی اشاره کرد وگفت: توان ۵۶ هزار استاد بسیجی در خدمت مدیران و کارگزاران برای کمک به حل مسائل و مشکلات کشور است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حسین عبداللهی فر معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور در نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی بسیج کشور در کاشان که با حضور جمعی از اساتید بسیجی کاشان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: توان ۵۶ هزار استاد بسیجی در خدمت مدیران و کارگزاران برای کمک به حل مسائل و مشکلات کشور است.

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، گفت: سوم خرداد یادآور مقاومت و اوج هنر مقاومت به لطف الهی بود و خداوند را شاکریم این روزها بار دیگر به ما طعم شیرین پیروزی مقاومت را چشانیدند و نشان دادند مقاومت جواب می‌دهد ولو با دست خالی، با همه دنیا که طرف باشید تفکر مقاومت جواب می‌دهد.

عبداللهی فر در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع استادان بسیجی در کاشان، با بیان این که نشست علمی فرهنگی یکی از بهترین جلسات است، گفت: علتش این است که ترکیب این نشست استاد است به معنی کسی که دارای تخصصی است و می‌‌تواند با تخصص خود خدمت کند برای خلق خدا و دوم اینکه ویژگی دارد به نام بسیجی که حاضر است این تخصص را در راه خدا هزینه نماید و امروز توفیق داریم اولین نشست علمی و فرهنگی بسیج اساتید را در کاشان برگزار کنیم.

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید، افزود: اولین کارکرد این نشست پیام دارد برای مسئولان و مدیران و کارگزاران نظام که برای حل مشکلات جامعه، شناخت مسئله و ارائه راه حل‌های تخصصی توان بسیج اساتید، توان استادان در خدمت شماست.

عبداللهی فر گفت:  قاطعانه اعلام می‌کنیم که نهضت استادی بسیجی سراسر کشور با توان ۵۶ هزار استاد در خدمت مدیران و کارگزاران؛ فارق از هرگونه گرایش سیاسی آماده است به همه مدیران و همه کسانی که با هر انگیزه هدفشان حل مشکلات کشور است کمک نماید.

وی بیان کرد: دومین پیام این که استادان بسیجی سراسر کشور وظیفه خود می‌دانند عملکردها را مسئولانه نظاره‌گر باشند و در جایگاه تخصصی خود هرجایی لازم باشد ورود پیدا خواهند کرد، چرا که قابل تحمل نیست برای جامعه استادی در حالی که توانمندی‌هایش نادیده گرفته شود و جامعه زیر چرخ مشکلات ناشی از کوتاهی و کج سلیقگی‌ها دست و پنجه نرم کند.  معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید، بیان کرد: دو مسئله خاص وجود دارد که می‌خواهیم به کمک جبهه علمی فرهنگی اساتید بسیجی حل کنیم یکسری مسائل‌مان مدت دار و زمان دار است و یکسری مشکلات هم کم و بیش همیشه وجود دارد، اما توان ورود تخصصی وجود دارد و یک نکته مهم این که هر استاد یک تخصصی، فن استادی، فکر نخبگی و یک توان علمی خاص دارد که باید تخصص خود و فن خود را در اختیار جامعه قرار بدهیم.

همچنین در این نشست حجت الاسلام فرجی مدیر حوزه‌های علمیه کاشان نیز با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به فاصله غدیر خم تا رحلت پیامبر اکرم صلوات الله علیه اشاره کرد و گفت: این بروز اولین جنگ نرم  بود که ۷۰ روز به طول انجامید و در این فاصله کسی با حضرت علی علیه السلام هیچگونه مقابله‌ای نکرد اما بعد از ۷۰ روز از مولای متقیان فاصله گرفتند.

غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به علم جریان شناسی، گفت: اساتید باید گذشته و حال و آینده هر جریانی را مورد مطالعه قرار دهند و آنچه که در ۴۲ سال گذشته رخ داده و تشخیص درست نسبت به حال و داشتن پیش بینی نسبت به آینده؛ نسبت به تفکر و رفتار جریانات مختلف بینش و بصیرت لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.