به بهانه ورود ویروس کرونای انگلیسی در ایران

اصفهان اساتید
یادداشت مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس (کووید 19)؛

به بهانه ورود ویروس کرونای انگلیسی در ایران

حمیدرضا خدایی مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس (کووید 19) بسیج اساتید استان اصفهان در یادداشتی تحت عنوان «به بهانه ورود ویروس کرونای انگلیسی در ایران»، می نویسد: بعداز برجامِ بی فرجام، زیاده خواهان غربی به توان دفاعی و موشکی ما چشم دوخته‌اند و می‌خواهند آن را ناکارآمد کنند. کرونای انگلیسی و غیر از آن هم اندک اندک مدافعان سلامت ما را خسته می‌کند و از پای در می‌آورد، اینها قابل مذاکره و معامله نیستند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، حمیدرضا خدایی مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با کروناویروس (کووید 19) بسیج اساتید استان اصفهان در یادداشتی تحت عنوان «به بهانه ورود ویروس کرونای انگلیسی در ایران»، می نویسد: بعداز برجامِ بی فرجام، زیاده خواهان غربی به توان دفاعی و موشکی ما چشم دوخته‌اند و می‌خواهند آن را ناکارآمد کنند. کرونای انگلیسی و غیر از آن هم اندک اندک مدافعان سلامت ما را خسته می‌کند و از پای در می‌آورد، اینها قابل مذاکره و معامله نیستند.

می‌دانیم که کرونا سلول‌های ایمنی بدن را استثمار می‌کند. اکنون که ذات انگلیسی را هم به خود گرفته است این خصلت در آن صد چندان شده است. مسئولان خود می‌گویند که این سویه بسیار مسری‌تر و آسیب‌زننده‌تر است، پس مطالبه‌های جدی در مورد آن مطرح است؛

الف) درس گرفتن از برجام:

برجام نشان داد که غربی‌ها غیر قابل اعتماد هستند، حتی اگر در مذاکرات لبخند بزنند، که مومن هم از یک سوراخ نباید چند بار گزیده شود. کرونایی که اکنون پسوند انگلیسی دارد، همان روش سرایت قبلی را دارد. مسئولان محترم نوروز در پیش است! از تجارب خود استفاده کنید، چرخش کرونا را در کشور قطع کنید. از هم اکنون به دنبال تبصره و بندی برای مسافرت‌ها نباشید. اساسا تبصره‌ای نیاز نیست. تفاوت مسافرت‌های ضروری و غیر ضروری مشخص است. استانداران استانهای مسافرپذیر از هم اکنون اعلام نمایند که استان‌شان پذیرای مسافران تا 15 فروردین نیست.

ب)درس گرفتن از برجام:

برجام نشان داد، از تهدید تحریم باید فرصت تولید ساخت. نگاه به داخل برای تولید واکسن؛ طیب الله فراوان دارد.

اما تا زمانیکه 70 درصد ملت واکسینه شوند، هزاران نفر دیگر در نوبت مرگ هستند. درمان و تولید دارو که ادعاهایی برای آن وجود دارد، نوع دیگر نگاه به داخل است، این نگاه، تغییر نگرش هم می‌خواهد.

مسئولان محترم بهداشتی مطلع باشند؛ دانشمندانی در کشور ادعای تولید داروی شیمیایی و درمان کرونا را دارند. دعوت‌شان کنید،حرفهای‌شان را بشنوید، شاید درمان کرونا در همین نزدیکی‌ها و در همین کشور اسلامی باشد.

ج)درس گرفتن از برجام:

بعداز برجامِ بی فرجام، زیاده خواهان غربی به توان دفاعی و موشکی ما چشم دوخته‌اند و می‌خواهند آن را ناکارآمد کنند. کرونای انگلیسی و غیر از آن هم اندک اندک مدافعان سلامت ما را خسته می‌کند و از پای در می‌آورد.

مسئولان محترم به هر صورتی می‌توانید کادر درمان را قدر بدانید و زنده نگاه‌شان بدارید. آنها طلایه‌داران دفاع و جنگ برابر کرونا هستند، آنها نیز قابل مذاکره و معامله نیستند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.