جبران عقب افتادگی‌ها و زمینه‌سازی حکومت عدل الهی نیازمند نیروهای با روحیه جهادی است

اصفهان اساتید
معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان گفت:

جبران عقب افتادگی‌ها و زمینه‌سازی حکومت عدل الهی نیازمند نیروهای با روحیه جهادی است

بیژن شمس معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان در نشست مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان، با اشاره به این که مهمترین بخش هر سازمانی منابع انسانی است، به عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات کشور و انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: جبران عقب افتادگی‌ها، ایجاد تحول و زمینه‌سازی حکومت عدل الهی نیازمند نیروهای با روحیه جهادی است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، بیژن شمس معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان در نشست مدیران کانون‌های بسیج اساتید استان، با اشاره به این که مهمترین بخش هر سازمانی منابع انسانی است، به عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات کشور و انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: جبران عقب افتادگی‌ها، ایجاد تحول و زمینه‌سازی حکومت عدل الهی نیازمند نیروهای با روحیه جهادی است.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به نقش مهم اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و استادان حق التدریس، و این که مهمترین بخش هر سازمانی منابع انسانی است، گفت: انشاالله در آینده یک دولت جوان انقلابی جهادی خواهیم داشت، این منابع انسانی زمینه‌ای ایجاد می‌کند که بتوانیم همه آن عقب افتادگی‌هایی که در طول این 42 سال در دولت‌های مختلف صورت گرفت با توانمندی‌هایی که به ما داده می‌شود جبران کنیم.

 وی با  اشاره به طرح حکمرانی جهادی سازمان بسیج اساتید کشور که برعهده معاونت منابع انسانی است، اظهار کرد: ما روحیه انقلابی در طول این سال‌های زیاد داشتیم اما چرا تحول در کشور صورت نگرفته چون همان مدیر انقلابی ما هم جهادی عمل نکرده است یعنی روحیه جهادی در بین مدیران انقلابی ما هم نبوده.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، افزود: این که چرا کارهای زمین مانده زیاد است چرا بعد از 42 سال هنوز هم مشکلات اقتصادی و مشکلات دیگر داریم چرا هنوز رانت خواری داریم، خیلی از این مشکلات برمی‌گردد به این که مدیران انقلابی ما هم جهادی عمل نکردند.

شمس سپس حضور پرشور و حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید زمینه‌ساز این باشیم که یک حوزه جهادی را فراهم کنیم و هر چه عقب افتادگی داشتیم را رفع کرده و تحول آفرینی کنیم.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، با اشاره به موضوع انتخابات پیش رو، گفت: در حوزه جنگ نرم خیلی باید کار کنیم، فضای توپخانه جنگ دشمن بیشتر از گذشته شروع به کار می‌کند، چون در انتخابات سرنوشت مملکت مشخص می‌شود، چون در انتخابات پایه‌های نظام استحکام بیشتری پیدا می‌کند، چون انتخابات مدخلی است که دشمن می‌تواند ورود کند.

شمس با اشاره به این که باید فضای مجازی و وبیناری را فراموش نکنیم، خاطرنشان کرد: فرماندهان جنگ نرم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری استادان دانشگاه هستند؛ هر استادی باید این آمادگی را داشته باشد که در فضای مجازی هر گره کوری را بتواند با علم ودانش خود باز کند.

معاون منابع انسانی بسیج اساتید استان اصفهان، با اشاره به این که چند گروه در صحنه انتخابات به شدت فعالند تا دولت انقلابی جهادی شکل نگیرد، گفت: امروز در پیشگاه خداوند مسئولیم که هر آنچه از دستمان بر می‌آید نه برای این که بعدا خودمان مدیر بشویم نه برای این که حکمران جهادی شویم نه، بخاطر این که زمینه‌ساز حکومت عدل الهی بشویم به اندازه وسع خودمان که کم هم نیست زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.