بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در دفاع از طرح مهم «اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم‌ها»

اصفهان اساتید
در واپسین ساعات ضرب الاجل هسته ای؛

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در دفاع از طرح مهم «اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم‌ها»

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در دفاع از طرح مهم «اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم‌ها»، آمده است: بدینوسیله از دولت جمهوری اسلامی قاطعانه می‌خواهیم به منظور حفظ عزت‌مندی ایران اسلامی، در صورت عدم رفع تحریم‌ها، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را به صورت کامل از 5 اسفند 99 متوقف و بازرسی‌های آژانس را صرفا محدود به نظارت‌های پادمان نماید.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در دفاع از طرح مهم « اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم‌ها» با توجه به نزدیک شدن به ضرب‌الاجل ایران برای توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در پنجم اسفندماه، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من کان یرید العزّة فللّه العزّة جمیعا

 کسی که خواهان عزّت است (باید عزت را از خدا بخواهد چرا که) تمام عزّت برای خداست؛ سوره مبارکه فاطر آیه ۱۰

علی رغم همه مساعدت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، متاسفانه هیچیک از شروط ۹ گانه رهبری در برجام نه تنها محقق نگردید که به گفته خود مسئولین وزارت امور خارجه متاسفانه مسئولین تیم مداکره کننده از خطوط قرمز رهبری نیز عدول کردند. آنچه در حال حاضر به قطعیت قابل ملاحظه است این است که در نتیجه روند اجرای تعهدات یک طرفه برجامی از سوی ایران که به مدت 5 سال ادامه یافت، ملت ایران نه تنها شاهد تحقق هیچیک از وعده‌های برجامی دولت تدبیر و امید نیستند، بلکه بدلیل اعتماد دولت‌مردان به غرب، جمهوری اسلامی ایران با ۶۰ اقدام تحریمی دیگر توسط دولت آمریکا بعد از خروج این کشور از برجام نیز مواجه گردید که مسئولین دولت ایالات متحده از این تحریم‌های جدید به عنوان تحکیم دیوار تحریم یا FSW یاد می‌نمایند. نتیجه 5 سال اجرای تعهدات یک طرفه برجامی و عدم صداقت طرفهای غربی، مجلس انقلابی یازدهم را بر آن داشت تا در راستای دفاع از منافع ملت ایران و وادار کردن دشمنان ملت به برداشتن تحریم‌های ظالمانه، "طرح مهم اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها" را به تصویب برساند.

 بسیج اساتید صنعتی اصفهان (ابومهدی المهندس) ضمن دفاع از این اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی اعلام می‌نماید که بیانات حکیمانه و عزتمندانه مقام معظم رهبری در باره برجام سیاست قطعی و نقشه راه کشور بوده و در این برهه سرنوشت‌ساز تاریخی، عدول از این سیاست‌ها خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرده و سال‌ها موجب رنج و زحمت ملت ایران خواهد شد. لذا همانطور که رهبر معظم انقلاب تصریح فرموده‌اند رفع عملی و کامل تحریم‌های بانکی و نفتی باید از شرایط اساسی ملت ایران برای برگشت آمریکا به برجام باشد و بدون رفع این تحریم‌های ظالمانه که قابل راستی آزمایی از سوی ملت ایران باشد، ایران سربلند و قوی نباید گام‌های پیشرفت صنعتی و هسته‌ای خویش را متوقف نماید. بعلاوه به فرموده مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به هیچ عنوان نباید از مؤلفه‌های قدرت خویش دست بردارد و مسئولین نیز حق ندارند درباره مسائلی چون ابزار‌های دفاعی و نفوذ منطقه‌ای ایران مذاکره نمایند. لذا بدینوسیله از دولت جمهوری اسلامی قاطعانه می‌خواهیم به منظور حفظ عزت‌مندی ایران اسلامی، در صورت عدم رفع تحریم‌ها، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را به صورت کامل از 5 اسفند 99 متوقف و بازرسی‌های آژانس را صرفا محدود به نظارت‌های پادمان نماید. در خصوص مشکلات اقتصادی نیز باید به این مهم اشاره نماییم که قطعا رسیدن کشور به استقلال اقتصادی در گرو تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی است و این امر تنها با توکل بر خدا و تکیه و اعتماد  به ظرفیت‌های داخلی کشور قابل تحقق خواهد بود.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیح اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان)

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.