دو ویژگی "جوان" در دولت جوان حزب الهی، اهل کار و پای کار بودن و اتکا به مردم و جوان‌‌های داخل است

اصفهان اساتید
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:

دو ویژگی "جوان" در دولت جوان حزب الهی، اهل کار و پای کار بودن و اتکا به مردم و جوان‌‌های داخل است

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با حضور در نشست مسئولین کانون‌های بسیج اساتید استان اصفهان که با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: دو ویژگی جوان در دولت جوان حزب الهی، اهل کار و پای کار بودن و اتکا به مردم و جوان‌‌های داخل است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با حضور در نشست مسئولین کانون‌های بسیج اساتید استان اصفهان که با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهید سردار سلیمانی و حماسه 22 بهمن، با بیان این که انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است، گفت: دو ویژگی جوان در دولت جوان حزب الهی، اهل کار و پای کار بودن و اتکا به مردم و جوان‌‌های داخل است.

شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی را در مقاومت رقم زد

سردار جوانی در ابتدا این نشست و با توجه به مسئولیتی که مدیران کانونها و تشکلها دارند، رمز موفقیت سردار شهید سلیمانی که توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری در طی 22 سال خصوصا در این چند سال گذشته خنثی کرد مورد بحث قرار داد و اظهار کرد: این توطئه‌ها همان 7 هزار میلیارد دلار بود و نقش سردار سلیمانی در خنثی سازی توطئه‌ها به گونه‌ای بود که امریکا پذیرفت یک خسارت که مقاومت وقتی سرش را بزند بدن و پیکر ناکارآمد می‌شود، که اشتباه می‌کرد چون بحث فرهنگ شهادت است، شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی را در مقاومت رقم زد، مصوبه پارلمان عراق مبنی خروج امریکایی‌ها که از آرزهای سردار سلیمانی است که شهادتش این کار را کرد.

سردار سلیمانی نسبت به ولایت حس سربازی تمام عیار داشت

 وی با بیان این که برای من و شما این سوال است که چه شد سردار سلیمانی موفق شد، گفت: اعتقاد خودم را عرض می‌کنم؛ سردار سلیمانی نسبت به ولایت حس سربازی تمام عیار داشت و با این حسی که داشت دنبال این بود که این کار انجام شود.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به این که حاج قاسم با همه عظمت گفت روی قبر من بنویسید سرباز سلیمانی، افزود: این منطق سربازی در مکتب سلیمانی منشا همان است که امام بزرگوار که ولایت فقیه بود مرجع بود رهبر انقلاب بود دنیا را متحول کرد گفت به من خدمتگذار بگویید بهتر است تا رهبر بگویید. حاج قاسم این حس را داشت و موفق هم شد. اگر امریکایی‌ها کشورها و امکانات آوردند، حاج قاسم سراغ ظرفیت‌های جهان اسلام رفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند دشمن ما را در محاصره تبیلیغاتی قرار داده‌اند برای ایجاد یاس، ناامیدی، دروغ‌پردازی، سیاه‌نمایی، برجسته‌سازی مشکلات، ایشان عید قربان فرمودند به موازات تحریم و فشارها جریان تحریف باز با هدف سیاه‌نمایی، دروغ‌پردازی، ایجاد یاس و ناامیدی، بدبینی و بی اعتمادسازی در نهایت آدرس غلط. در سخنرانی اخیر هم فرمودند دشمن دارد ناکامی‌ها و عدم موفقیت‌ها و مشکلات را میآورد جلو زیر ذره‌بین دستاوردها یا انکار یا سرپوش گذاشته می‌شود.

سردار جوانی عنوان کرد: جنگ شناختی، تحریف، محاصره تبلیغاتی هدفش دوسه چیز است تصویرسازی غلط و منفی از انقلاب و نظام اسلامی و نظام ولایی و جریان انقلابی. لذا اینجاست که مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید جهاد امیدآفرینی کرد این محاصره تبلیغاتی را شکست اگر تحریف شکست بخورد تحریم هم شکست می‌خورد.

انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است

معاون سیاسی سپاه در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و با بیان این که انتخابات از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد:  امام (ره) قیام کرد ملت همراهی کرد با این همراهی و پیروزی انقلاب ایران از چنگ امریکا، اروپایی‌ها و رژیم فاسد خارچ شد و در انتخابات این اصل مهم است که مردم بدانند اداره کشور قبل انقلاب دست ملت نبود ساخته و پرداخته دیگران بود.

وی سپس با اشاره به بحث کارآمدی و این که درانتخابات ما هم حق و تکلیفی داریم، اظهار کرد: باید توجه داشه باشیم کارآمدی نقش مهمی در رضایت‌مندی مردم دارد  نقش مهمی در بقای انقلاب و حفظ جمهوری اسلامی دارد، نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دارد نقش مهمی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و انتخابات آینده را رقم می‌زند .

سردار جوانی گفت: هنر نیروهای انقلاب از جمله اساتید بسیجی این است که تصویرسازی درست داشته باشیم. چون وقتی تصویرسازی واقعی از این انقلاب انجام می‌شود انقلاب می‌شود انفجار نور می‌شود معجزه قرن، 42 سال است این ملت دارد مقاومت می‌کند.

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: امروز اگر ملتی بخواهد پیشرفت کند در حالی که دشمن دارد شرط پیشرفت این است که قدرت دفاع و چتر دفاع داشته باشد، پروژه هسته‌ای خود را حفظ کند، بتواند در فضا ورود پیدا کند در هایتک و در هر حوزه راهبردی ورود پیدا کند.

عبارت هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم باید تبیین و گفتمان‌سازی شود

سردار جوان ادامه داد: راه علاج مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است اما برای این جوان و مردم که می‌خواهند رای بدهند باید تبیین و گفتمان‌سازی شود هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم.

دو ویژگی جوان در دولت جوان حزب الهی اهل کار و پای کار بودن و اتکا به مردم و جوان‌‌های داخل است

وی بیان کرد: در کنار این نگاه دولت جوان حزب الهی این جوان دو ویژگی دارد مشخصات جوان بودن نه به معنای سن به معنای اهل کار و پای کار بودن و گرده را زیر کار بردن است و بعد حزب الهی یعنی انقلابی یعنی اتکا به خدا اتکا به مردم و جوان‌‌های داخل؛ حاج قاسم اتکا کرد به جوان‌های مردم و جهان اسلام، اتکا کرد تا با امریکا مقابله کرد توطئه‌ها را شکست داد.

باید جریانی که می‌تازد در جنگ شناختی خلع سلاح شود

وی  با اشاره به قدرت‌ کشور در حوزه‌های مختلف و این که باید جریانی که می‌تازد در جنگ شناختی خلع سلاح شود، گفت: دست ما پر است منطق و حکمت دارد مقام معظم رهبری فرمودند نه جنگ نه مذاکره، ترامپ به تاریخ سپرده شد عزت ما حفظ شد.   

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.