نمایندگان این دوره می‌توانند ظرفیتی برای جریان انقلابی باشند/ استادان دیدگاه‌های نوین انقلابی و امیدآفرینی را تبیین کنند

اصفهان اساتید
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:

نمایندگان این دوره می‌توانند ظرفیتی برای جریان انقلابی باشند/ استادان دیدگاه‌های نوین انقلابی و امیدآفرینی را تبیین کنند

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در نشست‌ تخصصی بصیرت افزایی دولت جوان حزب اللهی، گفت: نمایندگان این دوره می‌توانند ظرفیتی برای جریان انقلابی باشند، استادان حوزه و دانشگاه نیز در عرصه دفاع فرهنگی باید دیدگاه‌های نوین انقلابی و امیدآفرینی را تبیین کنند.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در نشست‌ تخصصی بصیرت افزایی دولت جوان حزب اللهی با موضوع «بررسی ابعاد حماسه حضور مردم در چهل‌و‌دومین دهه فجر انقلاب اسلامی» که به همت بسیج اساتید استان اصفهان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برگزار شد، گفت: نمایندگان این دوره می‌توانند ظرفیتی برای جریان انقلابی باشند، استادان حوزه و دانشگاه نیز در عرصه دفاع فرهنگی باید دیدگاه‌های نوین انقلابی و امیدآفرینی را تبیین کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ابتدا با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و برخی مسئولان هم سعی دارند آن را به گردن دیگران بیندازند، اظهار کرد: البته فرصت‌های خیلی خوبی هم داریم، مجلس می‌تواند یک فرصت باشد و اگر چه در برخی موارد ناپختگی‌هایی دارد اما عموم نمایندگان این دوره می‌توانند ظرفیتی برای جریان انقلابی باشند.

حاجی دلیگانی در ادامه با بیان این که اقتداری بوجود آمده که باید تبریک بگوییم، بیان کرد: قانون مترقی کاربردی به تصویب رسید یک قدم به جلو برداشتیم و حرکت روبه جلو و غنی سازی را شروع کردیم و تا 5 اسفند هم برای برداشتن تحریمها مهلت دادیم.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد ظرفیت خوبی هست و آنها که دنبال منافع بهتر ایران هستند می‌دانند این حرکت چه ثمراتی داشته و در آینده هم ثمرات بهتری خواهد داشت.

نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در خصوص نقش اساتید در ایجاد انگیزه برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند استادان حوزه و دانشگاه نقش امیران عرصه دفاع فرهنگی و نقش آفرینی فرهنگی در جامعه و دانشگاه‌ها را داشته و از آن طریق باید آنچه که دیدگاه‌های نوین انقلابی و امید آفرینی است برای مردم تبیین کنند.

 وی در ادامه براین مهم که در این دوران تجارب گذشته را داریم، گفت: باید بببینیم در زمان‌هایی که مسئولیت‌هایی با جریان انقلابی بوده اگر اشتباهات اتفاق افتاده، تکرار نکنیم، بلکه نقاط قوت را تقویت کنیم.

ممزوج جوانان و افراد باتجربه می‌تواند ما را از خطا بازدارد و هم تحرک و پویایی لازم را ایجاد کند

حاجی دلیگانی در خصوص اهمیت حضور جوانان و افراد باتجربه و بحث دولت جوان حزب‌الهی با بیان این که این دو ناقض همدیگر نیستند اتفاقا ممزوج این دو می‌تواند ما را از خطا بازدارد و هم تحرک و پویایی لازم را ایجاد کند، اظهار کرد: همان تعبیر مقام معظم رهبری که می‌فرمایند هم جوانان و هم کسانی که تجاربی دارند باید پای کار باشند.

وی در خصوص بحث تحریم‌ها و بازگشت به برجام با اشاره به این که در حال حاضر امریکایی‌ها بیشتر گرفتار مسائل داخلی خودشان هستند، این طرف هم به هر حال دولت دنبال این است که قانون گام به گام اجرا شود، گفت: اما دیدگاه ما در مجلس این است که همه تحریم‌ها یکجا برداشته و راستی آزمایی هم بشود.

 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تضمین کافی برای اجرایی شدن قانون گذاشتیم نظام هم پای کار است که این قانون مترقی با تمام زوایای خود اجرایی شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.