بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

اصفهان اساتید
بیانیه

بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت یوم الله 22 بهمن

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور بیانیه ای یاد و خاطره مبارزات خونین ملت مسلمان ایران را در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گرامی داشته و از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی، دانشگاهیان و استادان و مردم شهید پرور استان اصفهان برای شرکت با شکوه در راه‌پیمایی یوم‌ا... 22 بهمن دعوت می نماید.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، بسیج اساتید استان اصفهان با صدور بیانیه ای یاد و خاطره مبارزات خونین ملت مسلمان ایران را در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گرامی داشته و از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی، دانشگاهیان و استادان و مردم شهید پرور استان اصفهان برای شرکت با شکوه در راه‌پیمایی یوم‌ا... 22 بهمن؛ طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان دعوت می نماید.  

 در این بیانیه آمده است:

ملت بصیر و ولایت‌مدار ما در طول ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در مراحل مختلف انقلاب از جمله ۸ سال دفاع مقدس، هجمه‌های فرهنگی سیاسی و تحریم‌های اقتصادی و تمامی فتنه‌ها همواره و همیشه با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان بستند برای حاکمیت اسلام و طنین‌انداز شدن شعار «لا اله الا الله محمد رسول الله» تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و آماده جان‌فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این را به عینه در تمامی صحنه‌ها به نمایش گذاشتند.

بسیج اساتید استان اصفهان با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی، دانشگاهیان و استادان  و مردم شهید پرور استان اصفهان برای شرکت با شکوه در راه‌پیمایی یوم‌ا... 22 بهمن؛ راهپیمای خانوادگی خودرویی، راهپیمایی موتوری و راهپیمایی مجازی طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان، امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌ا... به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.