تقدیر از ایده عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان

اصفهان اساتید
در رویداد ایده پردازی "قاسم قاصم"؛

تقدیر از ایده عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان

ایده عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان در رویداد ایده پردازی قاسم قاصم رتبه دوم شایسته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، احسان خیامباشی عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان با شرکت در رویداد ایده پردازی قاسم قاصم حائز رتبه دوم در بین ایده های شایسته تقدیر و رتبه پنجم در کل شد.

عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان گفت: این رویداد پس از شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با محوریت دفتر تبلیغات حوزه علمیه اصفهان و حمایت سازمان های مختلف از جمله سپاه استان اصفهان فراخوان زده شد.

وی افزود: موضوع اصلی این رویداد، ایده پردازی در خصوص چگونگی حفظ یاد و خاطره شهید سلیمانی و ترویج صفات شاخص ایشان در سطح جامعه جهانی، و بویژه ایران اسلامی بود.

خیامباشی با اشاره به این که اکنون این رویداد به پایان رسیده و جمع بندی داوری ها اعلام و مقرر شده  ۲۲۰ ایده برتر از میان خیل ایده های رسیده در سطح کشور منتشر شود.

عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان  با تصریح این که در این رویداد با سه ایده شرکت  کرده است، گفت: یکی از ایده هایش با محوریت هنری _ ادبی حائز رتبه دوم در بین ایده های شایسته تقدیر شده و رتبه پنجم را در کل کسب کرده است.

 در این خصوص در شبکه تلویزیونی اصفهان برنامه ای با حضور کارشناسان و ایده پردازان برتر منتخب امروز و فردا به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها در دو قسمت پخش و در هر قسمت ۶ ایده معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.