بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد در محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده

اصفهان اساتید
بیانیه

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد در محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد با صدور بیانیه ای ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار سردار شهید، دانشمند معظم هسته ای، دکتر محسن فخری زاده، این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد با صدور بیانیه ای ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار سردار شهید، دانشمند معظم هسته ای، دکتر محسن فخری زاده به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی، این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود  ندادند.

شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر محسن فخری زاده مهابادی که سالیان عمر پر برکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت و بی تردید بر انگیزه دانشمندان و پژوهشگران ایرانی و ملل آزادیخواه و تحت ظلم و ستم در مبارزه با جرثومه استثمار و استکبار جهانی و تروریسم دولتی افسارگسیخته و حامیان پیدا و نهان آن خواهد افزود.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.