نشست صمیمی سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه ها‌ی علمیه استان اصفهان

اصفهان اساتید
به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه؛

نشست صمیمی سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه ها‌ی علمیه استان اصفهان

نشست صمیمی سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه ها‌ی علمیه استان اصفهان به مناسبت 27 آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، نشست صمیمی سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه ها‌ی علمیه استان اصفهان به مناسبت 27 آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

محمدباقری در این نشست صمیمی ضمن تبریک سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و ولادت حضرت زینب کبری (س)، اظهار کرد: این نشست در راستای تقویت فعالیتهای مشترک حوزه و دانشگاه در خدمت فرهیختگان حوزه و دانشگاه هستیم.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان بطور خلاصه به معرفی ساختار سازمان بسیج اساتید و فعالیتهای  آن پرداخت و گفت: بحث شبکه مدیران انقلابی یکی از دغدغه های این سازمان است.

وی افزود: 35 مسئله راهبردی استان توسط حوزه معاونت پژوهشی و حوزه اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید احصا شده و الان در حال بررسی در گروههای مساله محور است که اقدامات ویژه ای انجام می گیرد و قطعا این تعاملات می تواند مایه خیر و برکت باشد.

باقری با بیان این که اقداماتی هم در حوزه مطالبه گری و گفتمان سازی توسط معاونت تحلیل و بررسی انجام می شود، افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی در عرصه های مختلفی ورود کرده که از آن جمله می توان به برنامه های خانواده محور، طرح مسجد محوری و پیوست نگاری فرهنگی اشاره کرد. 

وی سپس با بیان این که یکی از جایگاههای ویژه بسیج اساتید بحث اندیشگاه راهبردی و سیاست پژوهی سازمان بسیج است، اظهار کرد: نگاه به فعالیتها و اتفاقات نگاه حل المسائلی است.

در بخش بعدی این نشست بیانیه مشترک بسیج اساتید دانشگاه ها، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه ها ی علمیه استان اصفهان قرائت شد.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.