افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران است

اصفهان اساتید
بیانیه نهضت استادی بسیج ابومهدی المهندس(دانشگاه صنعتی اصفهان) به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان؛

افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران است

نهضت استادی بسیج ابومهدی المهندس(دانشگاه صنعتی اصفهان) با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ، اعلام کرد: افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، نهضت استادی بسیج ابومهدی المهندس(دانشگاه صنعتی اصفهان) با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ، اعلام کرد: افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی را می توان تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران دانست.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

سیزدهم آبان را باید نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار آورد. افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی را می توان تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران دانست. در شرایطی که رئیس جمهور ایالات متحده به راحتی یک سند بین المللی را پاره می کند، باید مسئولین اجرایی جمهوری اسلامی به فکر راهکارهای علمی/عملی باشند که ضمن اشراف کامل به زبان دیپلماسی روز، توطئه های آنها را درعرصه بین المللی ومنطقه ای خنثی نمایند. تجربه های مکرر نظیر بیانیه های الجزایر و برجام موید این موضوع است که پیش از دل بستن به نرمش سیاست های دموکرات ها، باید بر روی توان داخلی حساب کنیم وگرنه امروز دموکرات ها امضا می کنند و فردا جمهوری خواهان آن را نقض خواهند کرد.

امسال و در این شرایط حاد اقتصادی، دولت محترم لازم است با اتکا به توان داخلی وحمایت از ملت و در راستای همکاری با قوای دیگر به تقویت همدلی و وحدت در راستای حل مشکلات مردم و خصوصا مقابله با بیماری کرونا  و گرانی ارز و تورم افسار گسیخته ناشی از بی ثباتی اقتصادی پرداخته که ماههای اخر با حاشیه سازی به پایان نرسد.

درپایان با گرامیداشت مجدد این حماسه و تبریک تقارن آن با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت علیه واله افضل صلوات المصلین وحضرت امام جعفر صادق علیه السلام، شکی نیست ملت ایران می تواند لیبرالیسم و غربزدگی را خصوصا در عرصه دانشگاهها وجهاد علمی مانع شده و از پیش پای خود بردارد.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.