اجرای طرح حصار دار کردن هوتکها و نصب تصفیه خانه ها در استان سیستان و بلوچستان

اصفهان اساتید

اجرای طرح حصار دار کردن هوتکها و نصب تصفیه خانه ها در استان سیستان و بلوچستان

در راستای توجه ویژه به مناطق محروم، عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، طرح حصار دار کردن هوتکها در استان سیستان و بلوچستان و طراحی و نصب تصفیه خانه های ارزان قیمت در کنار برخی هوتکها جهت رفع مشکل آلودگی آب این مناطق را پیگیری و اجرایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، در راستای توجه ویژه به مناطق محروم، عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، طرح حصار دار کردن هوتکها در استان سیستان و بلوچستان و طراحی و نصب تصفیه خانه های ارزان قیمت در کنار برخی هوتکها جهت رفع مشکل آلودگی آب این مناطق را پیگیری و اجرایی کرد.

 دکترفدایی عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار داشت: برای  تحقق اهداف مورد نظر در طرح حصار دار کردن هوتکها،طراحی تصفيه خانه های ماسه اي نیز انجام دادیم و خوشبختانه با رایزنی هایی که انجام  گرفت شهرك صنعتي اشترجان نیز پذيرفته اند كه دو عدد از این تصفيه خانه ها را تأمين هزينه کنند.

وی با بیان این که این طرح بزودی اجرایی خواهد شد، گفت: این طرح در راستای محرومیت زدایی موفق بوده و تلاش مي شود این گونه طرحها در مناطق محروم اطراف استان اصفهان نیز عملیاتی گردد. ان شاء الله مباحث توسعه و كارافريني مناطق محروم از دیگر فعالیتهای این مجموعه خواهد بود.

هوتک

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.